Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 22:41Nej då jag är inte bitter men efter att ha följt Funbeat i mer än ett halvår, så inser jag att det är få som verkligen gör handling av vad de skriver, självklart drog jag till med 4 timmar och 25 mil för att provocera, men jag har varit inne på de flesta
Nej då jag är inte bitter men efter att ha följt Funbeat i mer än ett halvår, så inser jag att det är få som verkligen gör handling av vad de skriver, självklart drog jag till med 4 timmar och 25 mil för att provocera, men jag har varit inne på de flesta
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 22:50Fyllesnack!
Fyllesnack!
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 22:55OK! Jag använder mitt rätta namn och jag gör det jag reggar i träningen. Jag får nog räknas som en glad amatör. I fyra veckor har jag tränat löpning minst 1 km/ dag och det hade jag inte trott för några månader sen 🙂
Jag vet inte vad du har för bevis f
OK! Jag använder mitt rätta namn och jag gör det jag reggar i träningen. Jag får nog räknas som en glad amatör. I fyra veckor har jag tränat löpning minst 1 km/ dag och det hade jag inte trott för några månader sen 🙂
Jag vet inte vad du har för bevis f
Quote from j sollerman on 27 June 2010, 23:30FylleTroll!
FylleTroll!
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 23:40X10
X10
Quote from Lena O on 27 June 2010, 23:45MSO
MSO
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 06:02Många bokstäver blir det.
Många bokstäver blir det.
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 06:44Så har jag då lyckats med mitt syfte att ”reta” upp medlemmar, precis som Peter gjorde då han mer eller mindre lyckades ta död på den ”viktiga” vikttråden. Genom denna tråd ville jag bara visa hur man geno att provocera kan förstöra och ta död på en disku
Så har jag då lyckats med mitt syfte att ”reta” upp medlemmar, precis som Peter gjorde då han mer eller mindre lyckades ta död på den ”viktiga” vikttråden. Genom denna tråd ville jag bara visa hur man geno att provocera kan förstöra och ta död på en disku
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 06:47Trådskapare! KYBMSUYLWYTA = Keep Your Big Mouth Shut Until You Learn What You Talking About.
Trådskapare! KYBMSUYLWYTA = Keep Your Big Mouth Shut Until You Learn What You Talking About.
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 06:49Jag har varit med så länge så jag vet vad jag talar om!!!! Det är lugnt!
(skrattar gott i denna arla härliga morgonstund)!!!!!!Syftet var att provocera och det har jag tydligen lyckats gott med!!!!!!
Jag har varit med så länge så jag vet vad jag talar om!!!! Det är lugnt!
(skrattar gott i denna arla härliga morgonstund)!!!!!!
Syftet var att provocera och det har jag tydligen lyckats gott med!!!!!!