Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 14:40Jag vet en talang som cyklade och sprang i fritidsskor för att spara tid i T2. Det var ingen vinnare!
Jag vet en talang som cyklade och sprang i fritidsskor för att spara tid i T2. Det var ingen vinnare!
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 15:03Tack för alla tips, ska i alla fall försöka lära mej "att flyga på cykeln" och landa på skorna men vi får väl se. Det har i alla fall klarnat något hur det i praktiken går till. Det har gått ganska mycket tankeenergi sista tiden på det. Tycker att yrseln
Tack för alla tips, ska i alla fall försöka lära mej "att flyga på cykeln" och landa på skorna men vi får väl se. Det har i alla fall klarnat något hur det i praktiken går till. Det har gått ganska mycket tankeenergi sista tiden på det. Tycker att yrseln
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 15:20Jag har alltid simmat med öronproppar men upplever ändå viss yrsel ibland, och jag har alltid trott att det har att göra med att man reser sig från liggande vid simning till stående och springer till växlingsområdet - då rasar rimligen en del blod iväg fr
Jag har alltid simmat med öronproppar men upplever ändå viss yrsel ibland, och jag har alltid trott att det har att göra med att man reser sig från liggande vid simning till stående och springer till växlingsområdet - då rasar rimligen en del blod iväg fr
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 15:57Tja, vad säger man, alla sätt är bra utom de dåliga. Ska göra som expertisen säger och öva in T2 först. Samtidigt ska man inte göra saker svårare än det är. Tycker det är ganska häftigt när man säger till simskoleföräldrar att deras 4-6 åringar har övat p
Tja, vad säger man, alla sätt är bra utom de dåliga. Ska göra som expertisen säger och öva in T2 först. Samtidigt ska man inte göra saker svårare än det är. Tycker det är ganska häftigt när man säger till simskoleföräldrar att deras 4-6 åringar har övat p
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 16:22Suzuki-lärare, Marie-Louise?
(Förlåt för off-topic.)
Suzuki-lärare, Marie-Louise?
(Förlåt för off-topic.)
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 16:25hmmm gav mig en del att tönka på....
ska var emd Sala HIM senare i sommaren andra triatlon tävling för mig.-..
komerm ha spd pedaler på cyklen... kommer nog ur vattnet med "Konstig" gång, då bäst sätta skor på, sen kliva på cykeln ( hjälm påförst så kla
hmmm gav mig en del att tönka på....
ska var emd Sala HIM senare i sommaren andra triatlon tävling för mig.-..
komerm ha spd pedaler på cyklen... kommer nog ur vattnet med "Konstig" gång, då bäst sätta skor på, sen kliva på cykeln ( hjälm påförst så kla
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 20:29Jag körde Sala HIM förra året och då var växlingen extremt kort. Valde att ta det lite lugnt under simning och T1 då jag varit skadad och inte visste om kroppen skulle klara distansen.
Tog på mig strumpor och skor och sprang med cykeln (asfalt men mycket
Jag körde Sala HIM förra året och då var växlingen extremt kort. Valde att ta det lite lugnt under simning och T1 då jag varit skadad och inte visste om kroppen skulle klara distansen.
Tog på mig strumpor och skor och sprang med cykeln (asfalt men mycket
Quote from Jonathan Lilja Lindström on 28 May 2012, 22:15Vad jag vet använder ingen långt fram i startfältet strumpor på cyklingen, om det inte rör sig om kompression.
De börjar sättas på vid halvIM, men finns även dem som kör IM utan.
Vad jag vet använder ingen långt fram i startfältet strumpor på cyklingen, om det inte rör sig om kompression.
De börjar sättas på vid halvIM, men finns även dem som kör IM utan.
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 09:33Suzuki -lärare, nästan, har undervisat en par år på det men jag var klasslärare mest och då är det pop och rock som gäller mest.
Strumpor, t.o.m knästrumpor- såg jag på NM i Norge i fjol men det var på två norska damer som var lååångt efter på simningen,
Suzuki -lärare, nästan, har undervisat en par år på det men jag var klasslärare mest och då är det pop och rock som gäller mest.
Strumpor, t.o.m knästrumpor- såg jag på NM i Norge i fjol men det var på två norska damer som var lååångt efter på simningen,
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 09:52Det gjorde dom med största sannolikhet inte Mari-Louise, för då hade dom blivit diskade.
Det är inte tillåtet att ha något på fötterna (eller händerna) under simmomentet.
Det gjorde dom med största sannolikhet inte Mari-Louise, för då hade dom blivit diskade.
Det är inte tillåtet att ha något på fötterna (eller händerna) under simmomentet.