Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 10:32Bump. Jag räknar med kommentarer på listans omfång - detta är INTE listan över vad man har med sig runt Vättern utan listan öven vad man släpar med sig till Motala, jag har en hockeytrunk. Väl där väljer man det som passar beroende på väderutsikter etc. S
Bump. Jag räknar med kommentarer på listans omfång - detta är INTE listan över vad man har med sig runt Vättern utan listan öven vad man släpar med sig till Motala, jag har en hockeytrunk. Väl där väljer man det som passar beroende på väderutsikter etc. S
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 10:34Då kan man köpa ett lämplig utstyrsel på plats om man ändå inte tar med sig rätt prylal enligt packlistan.
Då kan man köpa ett lämplig utstyrsel på plats om man ändå inte tar med sig rätt prylal enligt packlistan.
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 10:34Aha, då är det dags att skaffa större bil. Vilken lista!
Aha, då är det dags att skaffa större bil. Vilken lista!
Quote from Elias Engqvist on 11 June 2008, 10:39Va? Maria, ska du köra? 😉
Va? Maria, ska du köra? 😉
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 10:48Jag ska köra bil, det känns läskigt!
Jag ska köra bil, det känns läskigt!
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 13:50Hej.
Om man menar 2007 och skriver "Förra året bjöd på kanonväder."
Så vill jag inte vara med om ett ok väder snarare ett super dumper väder. För 4-5 grader vid start och en J@£$ sid/kantvind from Jönköping var inte kul. Plus att jag var klädd som en krå
Hej.
Om man menar 2007 och skriver "Förra året bjöd på kanonväder."
Så vill jag inte vara med om ett ok väder snarare ett super dumper väder. För 4-5 grader vid start och en J@£$ sid/kantvind from Jönköping var inte kul. Plus att jag var klädd som en krå
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 14:55Kolla noggrannare 😉
Kolla noggrannare 😉
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 14:59Hej.
Nu har jag kolla noggrannare;)
Vänligen
P.
Hej.
Nu har jag kolla noggrannare;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 17:27Inget luftvärn om myggen kommer ned från Dalälven?
Inget luftvärn om myggen kommer ned från Dalälven?
Quote from Elias Engqvist on 11 June 2008, 18:00Man cyklar väl ifrån myggen iaf???
Man cyklar väl ifrån myggen iaf???