Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 15:50Tycker att man borde sätta på en rejäl tuta på sin racer!...Vore grymt gärna en sån där man har på sjön som skrämmer skiten ur folk...när framförliggande cyklist slutar trampa i nerförsbacken eller bromsar i klungan kan man tuta så han skiter på sig!
Tycker att man borde sätta på en rejäl tuta på sin racer!...Vore grymt gärna en sån där man har på sjön som skrämmer skiten ur folk...när framförliggande cyklist slutar trampa i nerförsbacken eller bromsar i klungan kan man tuta så han skiter på sig!
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 15:51det skummaste jag läst är ljusstav...jag fattar inte riktigt den!!
det skummaste jag läst är ljusstav...jag fattar inte riktigt den!!
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 15:52Gastuta och silvertejp borde lösa det. 🙂
Gastuta och silvertejp borde lösa det. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 15:53Ljusstaven är för att läsa displayen på cykeldatorn, eh, nä... lol.
Ljusstaven är för att läsa displayen på cykeldatorn, eh, nä... lol.
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 15:53Fordon lagas bäst med silvertejp, buntband, värdekort och tidtabeller. (Fråga bussbolagen).
Fordon lagas bäst med silvertejp, buntband, värdekort och tidtabeller. (Fråga bussbolagen).
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 15:57Helt ening...min Jeep Cherokee har jag lagat med silvertejp har hitills hållt i 2 år!
Helt ening...min Jeep Cherokee har jag lagat med silvertejp har hitills hållt i 2 år!
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 20:47- Nisse, är du seriös?
Har du genomfört något långlopp någon gång?
(t-)
- Nisse, är du seriös?
Har du genomfört något långlopp någon gång?
(t-)
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 20:53Hehehe (H)
Hehehe (H)
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 10:07Varför dessa produkter på ett motionslopp med nummerlappar och matkontroller ?
Därför att jag inte vill stå i en massa depåer. Första stopet blev Hjo efter dryga 17 mil.
"det skummaste jag läst är ljusstav...jag fattar inte riktigt den!!"
Dom är riktig
Varför dessa produkter på ett motionslopp med nummerlappar och matkontroller ?
Därför att jag inte vill stå i en massa depåer. Första stopet blev Hjo efter dryga 17 mil.
"det skummaste jag läst är ljusstav...jag fattar inte riktigt den!!"
Dom är riktig
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 11:12Peter: "- Nisse, är du seriös?
Har du genomfört något långlopp någon gång?"Ha ha ha, kanske det roligaste jag läst på länge.
Peter: "- Nisse, är du seriös?
Har du genomfört något långlopp någon gång?"
Ha ha ha, kanske det roligaste jag läst på länge.