Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 08:35Man är inte bättre än sitt sista lopp, då bröt jag .
Jag blev trött. 🙁
Man är inte bättre än sitt sista lopp, då bröt jag .
Jag blev trött. 🙁
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 09:46Peter: "- Nisse, är du seriös?
Har du genomfört något långlopp någon gång?"Ha ha ha, kanske det roligaste jag läst på länge.
Ja Tille det är nog det roligast jag läst i år i allfall.
Å Nisse. Du kanske skulle ha haft med dig lite mer "grejbraatthasake
Peter: "- Nisse, är du seriös?
Har du genomfört något långlopp någon gång?"
Ha ha ha, kanske det roligaste jag läst på länge.
Ja Tille det är nog det roligast jag läst i år i allfall.
Å Nisse. Du kanske skulle ha haft med dig lite mer "grejbraatthasake
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 15:04Jag körde som jag gör när jag är ute och tränar kompletterat med medhavd energi:
2 flaskor sportdryck på cykeln
I ryggfickorna hade jag
3 bars
3 gel
1 slang
1 däckjärn
1 pump
Hade 1 bar kvar när jag kom i mål och inte en väska på cykeln så långt ögat kund
Jag körde som jag gör när jag är ute och tränar kompletterat med medhavd energi:
2 flaskor sportdryck på cykeln
I ryggfickorna hade jag
3 bars
3 gel
1 slang
1 däckjärn
1 pump
Hade 1 bar kvar när jag kom i mål och inte en väska på cykeln så långt ögat kund
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 15:51Vi som kör med tub har det lite svårare om vi ska ha med en tub på rundan. Går inte att få det lika smidigt och snyggt som med en liten, liten, liten slang;)
Vänligen
P.
Vi som kör med tub har det lite svårare om vi ska ha med en tub på rundan. Går inte att få det lika smidigt och snyggt som med en liten, liten, liten slang;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 19:18Jag vill minnas att tub under sadeln är OK för stilpolisen
Jag vill minnas att tub under sadeln är OK för stilpolisen
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 07:46Tub går att ha både under sadeln eller i ryggficka. Enklast är under sadeln, tar upp en egen ryggficka annars.
Tub går att ha både under sadeln eller i ryggficka. Enklast är under sadeln, tar upp en egen ryggficka annars.
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 08:34"Jag vill minnas att tub under sadeln är OK för stilpolisen "
Vilken tur att jag hade min "extratub" under sadeln då och att det är ok. Stilpolisen skojar man inte med;)
För i ryggficka får den inte plats bland all annan bröte.
Vänligen
P.
"Jag vill minnas att tub under sadeln är OK för stilpolisen "
Vilken tur att jag hade min "extratub" under sadeln då och att det är ok. Stilpolisen skojar man inte med;)
För i ryggficka får den inte plats bland all annan bröte.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 10:38P. Passa dig för bråte i ryggfickorna om stilpolisen visiterar....
P. Passa dig för bråte i ryggfickorna om stilpolisen visiterar....