Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 08:21Såg att du har 9 löppass under de senaste 90 dagarna där det längsta är 8 km.
Fick själv en överansträngd höftböjare av ett backpass - löpstyrka. Fick närapå en överansträngd höftböjare på den andra sidan av ett långpass.
Håller med C.K. om att lägga in
Såg att du har 9 löppass under de senaste 90 dagarna där det längsta är 8 km.
Fick själv en överansträngd höftböjare av ett backpass - löpstyrka. Fick närapå en överansträngd höftböjare på den andra sidan av ett långpass.
Håller med C.K. om att lägga in
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 22:43Hej Alla,
Jag ska följa rådet att ta det lugnt i spåret för att undvika skador och inte riskera bryta loppet. Kul att konstatera att forumet fungerar.Tackar för alla inlägg.
Hälsning Björn
Hej Alla,
Jag ska följa rådet att ta det lugnt i spåret för att undvika skador och inte riskera bryta loppet. Kul att konstatera att forumet fungerar.Tackar för alla inlägg.
Hälsning Björn
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 09:48Träna på att _gå_ i branta uppförsbackar, eller t.ex. genom att gå (snabbt) uppför trappor (tar hårt på bl.a. sätesmuskeln). Testa sportdrycken så magen tål den under loppet. Gå ut mycket löst på dagen D.
Träna på att _gå_ i branta uppförsbackar, eller t.ex. genom att gå (snabbt) uppför trappor (tar hårt på bl.a. sätesmuskeln). Testa sportdrycken så magen tål den under loppet. Gå ut mycket löst på dagen D.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 13:54Mitt andra tips här är kanske inte riktigt lika träningsrelaterat men ändå grymt seriöst.
Se till att ha sjukt kul och njut av att klara klassikern, strunta i tiden, ta den nästa år med bättre förberedelser om det är viktigt för dig. Jogga och gå runt ban
Mitt andra tips här är kanske inte riktigt lika träningsrelaterat men ändå grymt seriöst.
Se till att ha sjukt kul och njut av att klara klassikern, strunta i tiden, ta den nästa år med bättre förberedelser om det är viktigt för dig. Jogga och gå runt ban