Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPannlampor???
You need to log in to create posts and topics.

hade jag utövat det hade det stått för ostrukturerad löpning

> Som jag misstänkte så är det
Silva OL lampor som gäller. Bara att börja skramla ihop
till en....

Milas lampor går minst lika bra. Såvitt jag vet så är det en och samma person som utvecklar både Silvas och Milas lampor och han brukar ibland vara på t.ex

Jag både cyklar och springer med en Silva478, funkar kanon till både och, har även en fast monterad gammal variant av 478 på racercykeln.

Haha, OL står för orienteringslöpning. Men ja, de lamprona är klart bäst. Dock lite jobbigt med batterisele o så men man vänjer sig.

OK Fredrik
Jag tittar på Milas oxå...
är inte "märkesfreak" så det kvittar.
Här är det nog priset som avgör.

Min pannlampa är köpt på Clas Ohlsons för 150-200 kr. Den duger utmärkt för löpning på asfalt- och grusväg.

Jag köpte också en pannlampa på Clas Ohlsons men så fort den fick lite vatten på sig så började den leka disco och dog sedan helt, därför min fråga om vattentäta pannlampor. 🙂

Snålheten bedrar visheten 😉
Ibland kan det vara värt att lägga några kronor extra för att få något som håller dubbelt så lång tid och troligtvis även har bättre funktion.

Jag har sprungit med min billiga skitlampa i hällregn. Inget problem.

Anders,
Ja ibland är det så. 🙂

Jag har varit intresserad av att köpa en L1 som du har men eftersom det inte står i någon information om den är vattenskyddad så har jag avvaktat lite. Ta med den nästa gång vi paddlar så testar vi. 😀