Quote from Guest on 5 October 2014, 21:51För ett par år sedan träffades vi varannan vecka och lyste tillsammans upp Järvafältet med ett helt gäng pannlampor. Nu är det (äntligen) dags igen!
Vi kommer att köra onsdagskvällar jämna veckor ända fram till jul. Det innebär alltså att första tillfäll
För ett par år sedan träffades vi varannan vecka och lyste tillsammans upp Järvafältet med ett helt gäng pannlampor. Nu är det (äntligen) dags igen!
Vi kommer att köra onsdagskvällar jämna veckor ända fram till jul. Det innebär alltså att första tillfäll
Quote from Funbeat user on 5 October 2014, 22:01Skriver in det i kalendern. Och hoppas att det kanske blir några som vill springa lite kortare!
Skriver in det i kalendern. Och hoppas att det kanske blir några som vill springa lite kortare!
Quote from Funbeat user on 5 October 2014, 23:08Blir riktigt skoj. Jag hoppas på att kunna vara med på alla passen. Skriver in samtliga passen i min kalender.
Blir riktigt skoj. Jag hoppas på att kunna vara med på alla passen. Skriver in samtliga passen i min kalender.
Quote from Funbeat user on 6 October 2014, 09:43Hej Camilla,
Kul att du tar tag i det här igen. Jag hoppas och tror att jag kommer.
Hej Camilla,
Kul att du tar tag i det här igen. Jag hoppas och tror att jag kommer.
Quote from Funbeat user on 7 October 2014, 21:29Härligt med lite respons!
Jag har fått flera förfrågningar om det går att springa både kortare och långsammare. Och ju fler vi blir, desto större chans att hitta löparkompisar i just ditt tempo, såklart. Gäller även de som vill springa snabbare.
På gr
Härligt med lite respons!
Jag har fått flera förfrågningar om det går att springa både kortare och långsammare. Och ju fler vi blir, desto större chans att hitta löparkompisar i just ditt tempo, såklart. Gäller även de som vill springa snabbare.
På gr
Quote from Elias Engqvist on 8 October 2014, 12:17Har tyvärr slutat jobba i stockholm så jag kan inte vara med längre - men jag kan garantera att det var kul och inspirerande!
Har tyvärr slutat jobba i stockholm så jag kan inte vara med längre - men jag kan garantera att det var kul och inspirerande!
Quote from Funbeat user on 8 October 2014, 13:31Åh vad roligt! Jag testade på en gång när ni körde sist, och vi hade riktigt trevligt jag och maken. Så jag har saknat initiativet. Onsdagar är också en bra dag för oss.
Dock har jag svårt just nu att springa 10 km i 6-tempo då jag rehabiliterar ena häls
Åh vad roligt! Jag testade på en gång när ni körde sist, och vi hade riktigt trevligt jag och maken. Så jag har saknat initiativet. Onsdagar är också en bra dag för oss.
Dock har jag svårt just nu att springa 10 km i 6-tempo då jag rehabiliterar ena häls
Quote from Jonny Persson on 13 October 2014, 15:33Jag ska försöka börja dyka upp Camilla. Men då drar jag med mig de som vill springa lite fortare.
Jag ska försöka börja dyka upp Camilla. Men då drar jag med mig de som vill springa lite fortare.
Quote from Funbeat user on 13 October 2014, 15:39Du är välkommen, Mackan!
Du är välkommen, Mackan!
Quote from Funbeat user on 13 October 2014, 16:334:60-tempo?
4:60-tempo?