Quote from Funbeat user on 15 October 2014, 07:13Jag kommer!
Jag kommer!
Quote from Funbeat user on 15 October 2014, 13:17Jag också! Och hoppas Camilla kan förklara en lite kortare slinga om 6-7 km. Så om någon vill springa en kortare och lite långsammare sväng så får ni sällskap.
Jag också! Och hoppas Camilla kan förklara en lite kortare slinga om 6-7 km. Så om någon vill springa en kortare och lite långsammare sväng så får ni sällskap.
Quote from Funbeat user on 15 October 2014, 18:06Kul att det blir många som kommer! Det blir åtminstone två grupper, "min" milrunda i 6-tempo och en kortare runda med lägre tempo. har vi tur kommer Mackan också och tar hand om gasellerna.
Kul att det blir många som kommer! Det blir åtminstone två grupper, "min" milrunda i 6-tempo och en kortare runda med lägre tempo. har vi tur kommer Mackan också och tar hand om gasellerna.
Quote from Funbeat user on 15 October 2014, 22:24Tackar för trevligt pass. Jag är annars dålig på att själv komma ut med pannlampa på kvällen så detta var bra för mig. Man glömmer bort hur mysigt det är att springa med pannlampa i mörker i fin miljö.
Tackar för trevligt pass. Jag är annars dålig på att själv komma ut med pannlampa på kvällen så detta var bra för mig. Man glömmer bort hur mysigt det är att springa med pannlampa i mörker i fin miljö.
Quote from Funbeat user on 16 October 2014, 05:56Det blev en fantastisk premiär med tretton glada löpare! Det blev två fartgrupper, som jag hade hoppats på. En i 6-tempo (snitt över en mil) och en som tog det lugnare (och sprang ca 6 km).
Nästa gång vi träffas (29/10) får vi finbesök och möjlighet att
Det blev en fantastisk premiär med tretton glada löpare! Det blev två fartgrupper, som jag hade hoppats på. En i 6-tempo (snitt över en mil) och en som tog det lugnare (och sprang ca 6 km).
Nästa gång vi träffas (29/10) får vi finbesök och möjlighet att
Quote from Funbeat user on 16 October 2014, 07:52Tack Camilla och alla andra för en trevlig löptur. Säger som Marcus att det är bra att bli påmind om hur trevligt mörkerlöpning kan vara.
Ser fram mot fler pass i vinter men kom just på att jag är bortrest den 29e. 🙁
Tack Camilla och alla andra för en trevlig löptur. Säger som Marcus att det är bra att bli påmind om hur trevligt mörkerlöpning kan vara.
Ser fram mot fler pass i vinter men kom just på att jag är bortrest den 29e. 🙁
Quote from Funbeat user on 16 October 2014, 09:12Tack från oss också. Även om vi i 6-gruppen inte sprang särskilt snabbt så gick tiden väldigt snabbt när vi hade trevligt. Suveränt pannlampsväder igår också!
Finns det möjligtvis någon Facebookgrupp för evenemanget? Jag tänker framförallt på nästa gång
Tack från oss också. Även om vi i 6-gruppen inte sprang särskilt snabbt så gick tiden väldigt snabbt när vi hade trevligt. Suveränt pannlampsväder igår också!
Finns det möjligtvis någon Facebookgrupp för evenemanget? Jag tänker framförallt på nästa gång
Quote from Funbeat user on 16 October 2014, 09:26Hej! Låter som att ni hade en toppen kväll igår! Jag hänger gärna med nästa gång!
Hej! Låter som att ni hade en toppen kväll igår! Jag hänger gärna med nästa gång!
Quote from Funbeat user on 19 October 2014, 06:20@Linda: Jag är en notorisk facebook-vägrare, så från mitt håll blir det ingen grupp. Men det lär finnas en grupp för Sollentuna-löpning som man kan gå med i. Kanske kan det kopplas ihop med pannlampskvällarna på något sätt?
@Linda: Jag är en notorisk facebook-vägrare, så från mitt håll blir det ingen grupp. Men det lär finnas en grupp för Sollentuna-löpning som man kan gå med i. Kanske kan det kopplas ihop med pannlampskvällarna på något sätt?
Quote from Funbeat user on 27 October 2014, 06:18Missa inte en av höstens roligaste löparkvällar i Sollentuna: pannlampslöpning från Bögs Gård på onsdag 29/10 klockan 19.30!
Det blir minst två grupper, en för 6 km och en för 10 km. Möjlighet att låna pannlampa på plats.
Välkomna!
Missa inte en av höstens roligaste löparkvällar i Sollentuna: pannlampslöpning från Bögs Gård på onsdag 29/10 klockan 19.30!
Det blir minst två grupper, en för 6 km och en för 10 km. Möjlighet att låna pannlampa på plats.
Välkomna!