Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

För ett par år sedan träffades vi varannan vecka och lyste tillsammans upp Järvafältet med ett helt gäng pannlampor. Nu är det (äntligen) dags igen!

Vi kommer att köra onsdagskvällar jämna veckor ända fram till jul. Det innebär alltså att första tillfäll

Skriver in det i kalendern. Och hoppas att det kanske blir några som vill springa lite kortare!

Blir riktigt skoj. Jag hoppas på att kunna vara med på alla passen. Skriver in samtliga passen i min kalender.

Hej Camilla,
Kul att du tar tag i det här igen. Jag hoppas och tror att jag kommer.

Härligt med lite respons!

Jag har fått flera förfrågningar om det går att springa både kortare och långsammare. Och ju fler vi blir, desto större chans att hitta löparkompisar i just ditt tempo, såklart. Gäller även de som vill springa snabbare.

På gr

Har tyvärr slutat jobba i stockholm så jag kan inte vara med längre - men jag kan garantera att det var kul och inspirerande!

Åh vad roligt! Jag testade på en gång när ni körde sist, och vi hade riktigt trevligt jag och maken. Så jag har saknat initiativet. Onsdagar är också en bra dag för oss.

Dock har jag svårt just nu att springa 10 km i 6-tempo då jag rehabiliterar ena häls

Jag ska försöka börja dyka upp Camilla. Men då drar jag med mig de som vill springa lite fortare.

Du är välkommen, Mackan!

4:60-tempo?