Quote from Guest on 19 October 2011, 05:35Då uppslutningen varit god på våra pannlampsträffar vid Bögs Gård i Sollentuna känns det naturligt att fortsätta.
Nästa tillfälle blir den 25/10. Vi träffas på parkeringen vid Bögs Gård 19.30 och springer 60-90 min beroende på önskemål från deltagarna.
Då uppslutningen varit god på våra pannlampsträffar vid Bögs Gård i Sollentuna känns det naturligt att fortsätta.
Nästa tillfälle blir den 25/10. Vi träffas på parkeringen vid Bögs Gård 19.30 och springer 60-90 min beroende på önskemål från deltagarna.
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 05:45Det är som sagt snart dags igen för gemensam pannlamps-löpning.
Vi har nu även en grupp för de som vill springa långsammare, med en sprallig guide som hittar vägen längs Järvafältets alla vägar och stigar.
Välkomna!
Det är som sagt snart dags igen för gemensam pannlamps-löpning.
Vi har nu även en grupp för de som vill springa långsammare, med en sprallig guide som hittar vägen längs Järvafältets alla vägar och stigar.
Välkomna!
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 15:26Jag planerar att dyka upp på tisdag.
Jag planerar att dyka upp på tisdag.
Quote from Elias Engqvist on 22 October 2011, 18:36Hur långt springer ni ungefär?
Hur långt springer ni ungefär?
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 15:41Jag får det till mellan 10 till 15 km vid 6-tempo.
Jag får det till mellan 10 till 15 km vid 6-tempo.
Quote from Elias Engqvist on 23 October 2011, 21:54Ah, missade tiden. OK, jag kan dyka upp också!
Ah, missade tiden. OK, jag kan dyka upp också!
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 05:25Imorgon är det dags igen!
Välkomna alla pannlamps-löpare!
Imorgon är det dags igen!
Välkomna alla pannlamps-löpare!
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 09:27Mitt område och mina skogar, får se om jag hinner ladda batteriet till pannlampan. Kan vara trevligt med lite löpsällskap.
Mitt område och mina skogar, får se om jag hinner ladda batteriet till pannlampan. Kan vara trevligt med lite löpsällskap.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 13:48Jag dyker också upp. En tradition man inte vill missa: -)
Jag dyker också upp. En tradition man inte vill missa: -)
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 18:17Måste hoppas över denna gång men hänger gärna på nästa gång igen!
Måste hoppas över denna gång men hänger gärna på nästa gång igen!