Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 21:27Om man landar med 19:22-tåget i Häggvik, hinner men med er då? Sprint från stationen?
Om man landar med 19:22-tåget i Häggvik, hinner men med er då? Sprint från stationen?
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 21:34Det är ca 1,4 km från stationen genom skogen.
Det är ca 1,4 km från stationen genom skogen.
Quote from Elias Engqvist on 25 October 2011, 00:08Peter, jag kommer att köra bil (från Hjorthagen) om det kan hjälpa?
Peter, jag kommer att köra bil (från Hjorthagen) om det kan hjälpa?
Quote from Elias Engqvist on 25 October 2011, 00:09Vilken typ av terräng är det? Grusväg eller lera eller?
Vilken typ av terräng är det? Grusväg eller lera eller?
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 05:17Synd att jag såg den här tråden först nu. Vill gärna haka en annan gång!
Synd att jag såg den här tråden först nu. Vill gärna haka en annan gång!
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 05:37Hittills har vi bara använt grusväg och större stig, men om någon vill springa i lera så bangar i varje fall inte jag! 😉
Hittills har vi bara använt grusväg och större stig, men om någon vill springa i lera så bangar i varje fall inte jag! 😉
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 08:15Christer, jättegärna! När ska jag vara där? (Ropsten T-bana uppgång Hjortis antar jag)
Christer, jättegärna! När ska jag vara där? (Ropsten T-bana uppgång Hjortis antar jag)
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 08:16Varför springa i lera och sörja? När man kan springa på is och ha det glatt.
Varför springa i lera och sörja? När man kan springa på is och ha det glatt.
Quote from Elias Engqvist on 25 October 2011, 09:06Det var mest för att veta vilka skor jag skulle ha men tar med mig ett par alternativ då...
Det var mest för att veta vilka skor jag skulle ha men tar med mig ett par alternativ då...
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 22:35Stort tack til Camilla för det roliga initativet, stort tack till Christer för skjuts och tack till alla glada tokar som dök upp så att vi fick springa tillsammans.
Det var en riktigt mysig kväll om än lite kylslagen. Tokmörkt med stjärnklar himmel trots
Stort tack til Camilla för det roliga initativet, stort tack till Christer för skjuts och tack till alla glada tokar som dök upp så att vi fick springa tillsammans.
Det var en riktigt mysig kväll om än lite kylslagen. Tokmörkt med stjärnklar himmel trots