Quote from Jonny Persson on 30 October 2011, 16:08Kanske dyker upp jag med och lyser upp Järvafältet med min Silva Alpha. Det är ett utmärkt initiativ med pannlampskvällar.
Kanske dyker upp jag med och lyser upp Järvafältet med min Silva Alpha. Det är ett utmärkt initiativ med pannlampskvällar.
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 17:33Jag hoppas kunna dyka upp nästa tisdag. Det krockar visserligen med Running Sweden och deras Tough Tuesday, men det är ju kul med löpning på hemmaplan.
Jag hoppas kunna dyka upp nästa tisdag. Det krockar visserligen med Running Sweden och deras Tough Tuesday, men det är ju kul med löpning på hemmaplan.
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 11:17Vilken runda kördes senast?
Vilken runda kördes senast?
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 14:52Kul initiativ. Jag brukar springa på Järvafältet vid Bögs gård, men nu när det är så mörkt på kvällarna känns det inte så kul att springa där själv så då blir det mest tråkiga vägar bland husen. Jag är med den 8/11.
Kul initiativ. Jag brukar springa på Järvafältet vid Bögs gård, men nu när det är så mörkt på kvällarna känns det inte så kul att springa där själv så då blir det mest tråkiga vägar bland husen. Jag är med den 8/11.
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 15:45@Jimmy:
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=1116328
@Jimmy:
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=1116328
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 21:21Jag ska också försöka hänga på igen! Den här gången tar jag nog cykeln från Jakobsberg..
Jag ska också försöka hänga på igen! Den här gången tar jag nog cykeln från Jakobsberg..
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 15:34Att det ska vara en hel vecka kvar. Man kanske skulle springa ett varv idag ändå, ensam eller med sällskap. Jag tar mig till Bögs gårds parkering kl 19:30 iaf.
Varmt ikväll ca 12 grader.
Att det ska vara en hel vecka kvar. Man kanske skulle springa ett varv idag ändå, ensam eller med sällskap. Jag tar mig till Bögs gårds parkering kl 19:30 iaf.
Varmt ikväll ca 12 grader.
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 10:0419:30 igår bar det av på bonustisdagstur, en repris på förra ordinarietisdagens 11-kilometersrunda ihop med vännen Ulrika. Dock tog vi det lite lugnare då det var ett tag sedan hon sprungti någon längre sträcka.
Såg en reflexbana som jag inte tänkte på f
19:30 igår bar det av på bonustisdagstur, en repris på förra ordinarietisdagens 11-kilometersrunda ihop med vännen Ulrika. Dock tog vi det lite lugnare då det var ett tag sedan hon sprungti någon längre sträcka.
Såg en reflexbana som jag inte tänkte på f
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 10:52Jättekul initiativ, hänger gärna med om det blir fler gånger! Är dock grymt otränad så tempot blir lågt. Men jag hittar, så kan guida om det finns fler som gillar ett soft tempo 🙂
Jättekul initiativ, hänger gärna med om det blir fler gånger! Är dock grymt otränad så tempot blir lågt. Men jag hittar, så kan guida om det finns fler som gillar ett soft tempo 🙂
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 13:10Anne, det blir fler gånger, nästa gång är nu på tisdag 8/11.
Camilla är den som startat det hela så jag har svårt att säga saker med 100% säkerhet men såvisst jag förstått borde det vara 19:30 som gäller även då.
Kul att det är fler som vill hänga på, s
Anne, det blir fler gånger, nästa gång är nu på tisdag 8/11.
Camilla är den som startat det hela så jag har svårt att säga saker med 100% säkerhet men såvisst jag förstått borde det vara 19:30 som gäller även då.
Kul att det är fler som vill hänga på, s