Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 14:51Ja min slutspurt förra gången (2.5 km i 4:40) var underbart skön, snacka om att gå in i bubblan. Transcendentalt.
Ja min slutspurt förra gången (2.5 km i 4:40) var underbart skön, snacka om att gå in i bubblan. Transcendentalt.
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 21:36Tack för denna fantastiska kväll! Vi ses igen den 22/11!
http://ultralopning.outsideonline.se/2011/11/08/pannlampsganget-vaxer/
Tack för denna fantastiska kväll! Vi ses igen den 22/11!
http://ultralopning.outsideonline.se/2011/11/08/pannlampsganget-vaxer/
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 22:40Tack för i kväll, det var jättetrevligt!
Tack för i kväll, det var jättetrevligt!
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 23:07Kan bara hålla med, tack för kvällens sköna tur! En riktigt go spurt vart det i slutet också, perfekt sätt att avsluta ett pass på 😉
Kan bara hålla med, tack för kvällens sköna tur! En riktigt go spurt vart det i slutet också, perfekt sätt att avsluta ett pass på 😉
Quote from Elias Engqvist on 8 November 2011, 23:39Tack för sällskapet allihop - det är något speciellt med att springa i mörkret!
Tack för sällskapet allihop - det är något speciellt med att springa i mörkret!
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 07:57Även jag tackar för arrangemanget. Alltid trevligt med sällskap, speciellt då ni har så starka lampor 🙂
Även jag tackar för arrangemanget. Alltid trevligt med sällskap, speciellt då ni har så starka lampor 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 08:16Ja, det här var verkligen roligt! Jag bockar djupt för det trevliga sällskapet och skriver in nästa tillfälle med VERSALER i min kalender.
OT: Jag kan inte öpppna den här tråden i mobilen (SE Xperia X10 mini) och det är bara den här. Nån annan mec det pr
Ja, det här var verkligen roligt! Jag bockar djupt för det trevliga sällskapet och skriver in nästa tillfälle med VERSALER i min kalender.
OT: Jag kan inte öpppna den här tråden i mobilen (SE Xperia X10 mini) och det är bara den här. Nån annan mec det pr
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 12:24Kunde tyvärr inte vara med i går som jag hade planerat, men hoppas på nästa gång.
Kunde tyvärr inte vara med i går som jag hade planerat, men hoppas på nästa gång.
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 13:14Pannlampskvällar på Järvafältet 19.30, det låter perfekt. Just nu vill jag springa, men min naprapat vill inte att jag springer 🙁
Dyker upp så fort jag är fräsch i fötter och knä! 22/11 missar jag troligen, men kanske 6/12 🙂
Pannlampskvällar på Järvafältet 19.30, det låter perfekt. Just nu vill jag springa, men min naprapat vill inte att jag springer 🙁
Dyker upp så fort jag är fräsch i fötter och knä! 22/11 missar jag troligen, men kanske 6/12 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 21:03Trevligt pass igen, jag hänger med näst gång också!
Trevligt pass igen, jag hänger med näst gång också!