Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 22:33Jag kommer! Min nya pannlampa (Ledlenser) kom idag så ta med er solglasögon...
Jag kommer! Min nya pannlampa (Ledlenser) kom idag så ta med er solglasögon...
Quote from Elias Engqvist on 21 November 2011, 23:31Kan inte komma - springer med Running Sweden i morgon!
Kan inte komma - springer med Running Sweden i morgon!
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 11:01Jag ska försöka vara med ikväll.
Jag ska försöka vara med ikväll.
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 18:00Jag kommer ner nu ikväll, förra tisdagen blev det såklart löpning för mig, dock blev jag själv.
Jag kör alltid varje tisdag samam tid om inget jättekonstigt skulle dyka upp, så de som är sugna på att utöka till varje vecka kan såklart hänga på.
Nu ska
Jag kommer ner nu ikväll, förra tisdagen blev det såklart löpning för mig, dock blev jag själv.
Jag kör alltid varje tisdag samam tid om inget jättekonstigt skulle dyka upp, så de som är sugna på att utöka till varje vecka kan såklart hänga på.
Nu ska
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 18:14Jag har laddat med gröt för att kunna springa fort ikväll 😉
Vi ses om en dryg timme!
Jag har laddat med gröt för att kunna springa fort ikväll 😉
Vi ses om en dryg timme!
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 21:06Tack för ikväll, 7 km kändes fint i trevligt sällskap!
Tack för ikväll, 7 km kändes fint i trevligt sällskap!
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 21:14Rekord ikväll igen! Jag räknade ihop 19 löpare!
Dessutom hade vi besök av lokaltidningen.
Tack för denna magiska kväll och välkomna tillbaka 6/12!
Rekord ikväll igen! Jag räknade ihop 19 löpare!
Dessutom hade vi besök av lokaltidningen.
Tack för denna magiska kväll och välkomna tillbaka 6/12!
Quote from Jonny Persson on 22 November 2011, 21:20Tack för sällskap och fin guidning i mörkret på Järva. Fascinerande många löpare.
Tack för sällskap och fin guidning i mörkret på Järva. Fascinerande många löpare.
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 21:27Tack alla, det var riktigt trevligt med sällskap i mörkret ute på järva.
-Jesper
Tack alla, det var riktigt trevligt med sällskap i mörkret ute på järva.
-Jesper
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 21:35Tack för i kväll! Kul att kunna vara med igen!
Tack för i kväll! Kul att kunna vara med igen!