Quote from Emma Sjöberg on 26 June 2008, 10:20Tack så jättemycket till allas inlägg utom två!!
Ställ upp själv och gör nåt innan ni sprider spydiga kommentarer är mitt tips!! (t-)Helt galet vilket resultat det blev! Men så roligt!!
Tänk.. det här med partempo har jag pratat om väldigt länge och
Tack så jättemycket till allas inlägg utom två!!
Ställ upp själv och gör nåt innan ni sprider spydiga kommentarer är mitt tips!! (t-)
Helt galet vilket resultat det blev! Men så roligt!!
Tänk.. det här med partempo har jag pratat om väldigt länge och
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 12:38SM-guld - Respekt! Grattis!
SM-guld - Respekt! Grattis!
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 12:40Till er belackare, hur många SM-Guld har ni? Kanske inte vågat att ställa upp?
Till er belackare, hur många SM-Guld har ni? Kanske inte vågat att ställa upp?
Quote from Lena O on 26 June 2008, 13:45Njah, Ingen Granhed i år Silva va?
Njah, Ingen Granhed i år Silva va?
Quote from Emma Sjöberg on 26 June 2008, 15:52OK.. men ett tjejlag till SM nästa år??
OK.. men ett tjejlag till SM nästa år??
Quote from Lena O on 26 June 2008, 17:13😀 😉
😀 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 26 June 2008, 19:08Ett guld är ett guld och ingen som fått ett SM guld har fått det gratis. Det ligger alltid en massa hårt jobb bakom.
Grattis tjejer. Hur kul som helst.
Ett guld är ett guld och ingen som fått ett SM guld har fått det gratis. Det ligger alltid en massa hårt jobb bakom.
Grattis tjejer. Hur kul som helst.
Quote from Johan Fylke on 26 June 2008, 20:10Stort grattis
Stort grattis
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 20:59Hej.
Jag tycker inte det spelar så himla stor roll om det "bara" är två eller tre lag som ställer upp. För det troligast är väl ändå att dom är hyfsat bra, eller?
Sen var det spännande ett tag. Och jag vet inte vad som hände med Susanne Berner och Lotta
Hej.
Jag tycker inte det spelar så himla stor roll om det "bara" är två eller tre lag som ställer upp. För det troligast är väl ändå att dom är hyfsat bra, eller?
Sen var det spännande ett tag. Och jag vet inte vad som hände med Susanne Berner och Lotta
Quote from Sofie Schenell on 26 June 2008, 22:21finns två som kan ställa upp i SM för dumstrut
finns två som kan ställa upp i SM för dumstrut