Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelPar- SM
You need to log in to create posts and topics.

dumstrutar trodde jag man hade på sig för aerodynamiken, men jag cyklar för sakta för att de ska bli bra. Blir nog rent av sämre med en sån på huvudet.

Jag skulle vara så jävla negativ faktiskt så jag skulle tänka att jag kom näst sist. Tur att alla inte tänker så. Behöver nog lära mig mer idrottspsykologi.

Du skulle kanske ställa upp vid nästa SM istället 😉

Maria: Då kanske du kan göra en satsning och köra med samma snitt i effektiv körtid som på årets VR.
Det blir ungefär samma snittfart som kan leda till gyllne medaljer på SM.

Snittfarten på tävling är helt ointressant så länge den är högre än alla andras.

Då verkar det som om den är viktig.

Hej Maria.

Ja så kan man se på saken och ja då behöver man troligen läsa lite om hur man blir en vinnare (idrottspsykologi) 😉

Eller som mitt motto är, det kanske kan hjälpa till lite.

"Det är inte den som tränar snabbast som vinner. Det är den som tr

Snittfarter kanske inte är så jävla viktigt i alla sammanhang..
22,48 km/h är snittet Pantani haft på en tävling.. som han vann..

Sen.. kan vi få ta del av ett resultat där Du vunnit David P? Bara för att se snittfarten liksom..

Jag var med i en täv

Tyvärr ingen vinst de sista åren eftersom att det finns ganska många konkurrenter i H40! Jag vann i Landskrona 2002 i H40 med närmare 40 km/h i snitt. Hittar tyvärr ingen resultatlista. Du kan fråga Petter Persson om det eftersom det var sista gången jag

Silva! Superfräsigt! Grattis! Känns skönt att hänga upp den medaljen förstår jag?! Det finns bara ett sätt för övriga att ta samma bragd :).

Ang diskussionen här, står det väl alla klart att startfältet styr möjligheten att få medalj. Det värdiga motstå