Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 09:33Anliggningsytan på Speedplay är inte det enda skälet till att använda Speedplay.
Det finns viktigare parametrar i valet av Speedplay.
Har du testat Speedplay, Håkan?
Anliggningsytan på Speedplay är inte det enda skälet till att använda Speedplay.
Det finns viktigare parametrar i valet av Speedplay.
Har du testat Speedplay, Håkan?
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 09:41Speedplay är snygga! Ett lika tt skäl som nåt annat
Speedplay är snygga! Ett lika tt skäl som nåt annat
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 09:45När jag började tävla igen.
Varför har du ev. slutat med Speedplay?
Är du missnöjd eller är det placebo eftersom Tour inte har placerat Speedplay i sin absoluta och subjektiva testtopp?
När jag började tävla igen.
Varför har du ev. slutat med Speedplay?
Är du missnöjd eller är det placebo eftersom Tour inte har placerat Speedplay i sin absoluta och subjektiva testtopp?
Quote from Anders Wallerstedt on 20 October 2009, 10:24"Vem har sagt nåt om att gå?"
På motionslopp är det vanligt att kliva av cykeln för att inmundiga lite mat eller fika."LVG-pedaler är effektivare men du kanske aldrig testat?"
Är du seriös, eller?
"Vem har sagt nåt om att gå?"
På motionslopp är det vanligt att kliva av cykeln för att inmundiga lite mat eller fika.
"LVG-pedaler är effektivare men du kanske aldrig testat?"
Är du seriös, eller?
Quote from j sollerman on 20 October 2009, 10:59Bara för man stannar i nån depå så betyder ju inte de att man ska gå 500 meter..
Bara för man stannar i nån depå så betyder ju inte de att man ska gå 500 meter..
Quote from ellen olsson on 20 October 2009, 19:39Ja, Jonas. Jag är seriös.
Ja, Jonas. Jag är seriös.