Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 11:50Även om ts verkar ha bestämt sig för spd så vill jag balansera upp tråden lite med att rekommendera shimano 105 spd-sl.
Jag har själv Ultegra och är skitnöjd.
Tourtestat!
http://happymtb.org/forum/read.php/1/1582770/1582776#msg-1582776
2012 års Ulteg
Även om ts verkar ha bestämt sig för spd så vill jag balansera upp tråden lite med att rekommendera shimano 105 spd-sl.
Jag har själv Ultegra och är skitnöjd.
Tourtestat!
http://happymtb.org/forum/read.php/1/1582770/1582776#msg-1582776
2012 års Ulteg
Quote from Berit Bengtson on 30 June 2011, 12:09Magnus:
Läs första inlägget en gång till.
Ts skrev där (bla):
> Har shimano spd på min pendlarcykel och det skulle ju
> vara bra om dom nya pedalerna skulle passa mina skor/klossar.Även om 105 SPD-SL är ett väldigt bra köp så funkar de då inte för ts
Magnus:
Läs första inlägget en gång till.
Ts skrev där (bla):
> Har shimano spd på min pendlarcykel och det skulle ju
> vara bra om dom nya pedalerna skulle passa mina skor/klossar.
Även om 105 SPD-SL är ett väldigt bra köp så funkar de då inte för ts
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 13:09Håkan C:
Läs mitt inlägg en gång till 😉
Även om ts verkar ha bestämt sig för spd så vill jag balansera upp tråden lite med att rekommendera shimano 105 spd-sl.
Så - det jag skrev var för att det finns andra än TS som är ute efter en ped
Håkan C:
Läs mitt inlägg en gång till 😉
Så - det jag skrev var för att det finns andra än TS som är ute efter en ped
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 21:14okej jag valde shimano 105 spd... även om dom visade den nyare modellen på bikebuster så fick jag dom äldre men dom är okej. Samma som på hybriden. Kommer väl antagligen att gradera upp prylarna senare i livet men just nu låter jag låren jobba och tar det
okej jag valde shimano 105 spd... även om dom visade den nyare modellen på bikebuster så fick jag dom äldre men dom är okej. Samma som på hybriden. Kommer väl antagligen att gradera upp prylarna senare i livet men just nu låter jag låren jobba och tar det