Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelPedaler på Lidl
You need to log in to create posts and topics.

http://www.lidl.se/se/home.nsf/pages/c.o.20080403.p.Cykelpedaler
Sorry, timmen är sen fixar inte att få in bilden, får bli så här med länk. Är detta ngt att köpa eller är det "skit"? Har skorna.

Ser nästan ut lite som well-go pedaler? Är så fallet så är det inga problem med kvaliten, billigt var det ju med... (well-go är kompatibelt med shimano)

-

Tycker de liknar Shimano PD-M324, men tydligen med mer alu och mindre stål. Jag är skeptisk...

Jag handlar ALDRIG på Lidl 🙁

Min son har förra årets modell av lidl-pedalerna och kör MTB med. Det har funkat bra.

Tack för era inlägg. Christer: att ALDRIG handla på Lidl är helt okej... 🙂

Hej.

Det beror helt på vad/eller hur mycket du ska cykla. Men som alltid får man inte bättre kvalité än det man betalar för. Om det sen är på Lidl, biltema motsv spelar ingen roll. Men visst kan dom funka (förutom att det inte är "campa")

Vänligen

P.

Först hade jag kombipedaler på min MTB, men jag tröttnade snabbt på dem. De är bara i vägen och det är svårt få fast fötterna för man måste se till att rätt sida vänds upp.

>>Christer: skönt att jag inte är ensam, handlar heller inte på Lidl av ren princip pga deras dåliga miljötänk och tidigare sätt att behandla personalen, kanske har dom blivet bättre men det skulle jag inte tro.

Apropå pedalerna så är det nog skräp men s