Quote from Guest on 2 April 2008, 22:03http://www.lidl.se/se/home.nsf/pages/c.o.20080403.p.Cykelpedaler
Sorry, timmen är sen fixar inte att få in bilden, får bli så här med länk. Är detta ngt att köpa eller är det "skit"? Har skorna.
http://www.lidl.se/se/home.nsf/pages/c.o.20080403.p.Cykelpedaler
Sorry, timmen är sen fixar inte att få in bilden, får bli så här med länk. Är detta ngt att köpa eller är det "skit"? Har skorna.
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 22:13Ser nästan ut lite som well-go pedaler? Är så fallet så är det inga problem med kvaliten, billigt var det ju med... (well-go är kompatibelt med shimano)
Ser nästan ut lite som well-go pedaler? Är så fallet så är det inga problem med kvaliten, billigt var det ju med... (well-go är kompatibelt med shimano)
Quote from Mattias Johansson on 2 April 2008, 22:22-
-
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 23:00Tycker de liknar Shimano PD-M324, men tydligen med mer alu och mindre stål. Jag är skeptisk...
Tycker de liknar Shimano PD-M324, men tydligen med mer alu och mindre stål. Jag är skeptisk...
Quote from Elias Engqvist on 3 April 2008, 08:15Jag handlar ALDRIG på Lidl 🙁
Jag handlar ALDRIG på Lidl 🙁
Quote from Jan Lundquist on 3 April 2008, 08:35Min son har förra årets modell av lidl-pedalerna och kör MTB med. Det har funkat bra.
Min son har förra årets modell av lidl-pedalerna och kör MTB med. Det har funkat bra.
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 08:51Tack för era inlägg. Christer: att ALDRIG handla på Lidl är helt okej... 🙂
Tack för era inlägg. Christer: att ALDRIG handla på Lidl är helt okej... 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 09:49Hej.
Det beror helt på vad/eller hur mycket du ska cykla. Men som alltid får man inte bättre kvalité än det man betalar för. Om det sen är på Lidl, biltema motsv spelar ingen roll. Men visst kan dom funka (förutom att det inte är "campa")
Vänligen
P.
Hej.
Det beror helt på vad/eller hur mycket du ska cykla. Men som alltid får man inte bättre kvalité än det man betalar för. Om det sen är på Lidl, biltema motsv spelar ingen roll. Men visst kan dom funka (förutom att det inte är "campa")
Vänligen
P.
Quote from Camilla Höög on 3 April 2008, 13:39Först hade jag kombipedaler på min MTB, men jag tröttnade snabbt på dem. De är bara i vägen och det är svårt få fast fötterna för man måste se till att rätt sida vänds upp.
Först hade jag kombipedaler på min MTB, men jag tröttnade snabbt på dem. De är bara i vägen och det är svårt få fast fötterna för man måste se till att rätt sida vänds upp.
Quote from Lars Ekegård on 3 April 2008, 18:35>>Christer: skönt att jag inte är ensam, handlar heller inte på Lidl av ren princip pga deras dåliga miljötänk och tidigare sätt att behandla personalen, kanske har dom blivet bättre men det skulle jag inte tro.
Apropå pedalerna så är det nog skräp men s
>>Christer: skönt att jag inte är ensam, handlar heller inte på Lidl av ren princip pga deras dåliga miljötänk och tidigare sätt att behandla personalen, kanske har dom blivet bättre men det skulle jag inte tro.
Apropå pedalerna så är det nog skräp men s