Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelPedaler på Lidl
You need to log in to create posts and topics.

Stina - Angående frukten så har du fel. Antingen så är det olika producenter eller så är det olika klasser. Äpple golden delicious i tex ICA, konsum och nettobutikerna är på gränsen till barnarov. Dvs små stackare medan på Lidl så har de varit kanske 50%

...och större är alltid bättre?

Jaså, har de cykelprylar på Lidl..? Jag har aldrig varit inne i en Lidl-butik, så jag trodde det bara var matvaror på pall..typ. Vi storhandlar dessutom aldrig, utan handlar alltid på vår ICA-supermarket några 100 m hemifrån (oftast varje dag)

Willys hade inte kvällsöppet när jag kom dit, stängde 21 :@
Så det fick bli ICA Supermarket, de har precis byggt om. Hade inte varit där sedan de byggde ut det till just supermarket. Höll fasiken på att gå vilse!! Mer prylar än i det gamla invasionsförsva

Jo jag är mkt för att stödja min lokala butik, gillar gång- eller cykelavstånd - det är det iofs till det mesta här i stan ... men oroar mig för att jag annars plötsligt _måste_ passera nattbusslandet för att handla mat (iaf sån som ska lagas till).

För en cyklist, Less is more 😉

Christer - Nej det vill jag inte påstå. Men i detta fall så är frukten bättre. Jag är inte ensam om att välja frukten där.

😀

Verkar som om det finns olika uppfattningar om man ska använda aftonbladet eller expressen...

Var på Lidl igår och köpte en helt funktionel sadelväska iaf.

Vad det gäller Biltemas kvalitet eller icke så har jag erfarenheten att det faktist finns br

Intressant iaktagelse: Hur kan ni dömma ut en butik/produkt om ni inte vare sig satt er fot i butiken eller använt produkten? Förutfattade meningar?

Lidl i tykland är jättebra, för där säljer dom alkohol 😀