Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelPedaler på Lidl
You need to log in to create posts and topics.

Ska tillägga att inte heller jag handlar, eller ens sätter min fot, i en Lidl-butik.

Det var ju bara veckan som gick som det avslöjades att man hade smygfilmat anställda och fört loggbok med personliga omdömen. Visserligen i Tyskland, men ändå.

Nä... 🙁

IB-affären är väl ingen höjdare i Sveriges historia?

Det är verkligen en butik man klarar sig utan!

Inte Maxi heller...

I mina trakter brukar faktiskt Lidl ha den den bästa frukten. Framför allt stora fina äpplen. Sedan är jag överförtjust i en av deras frusna pizzor. Deras müsslibars är duktigt billiga så jag tittar in där i bland.
Finns pedalerna kvar så tror jag faktisk

Linnex: No comments

Jag handlar hellre på Lidl än på Ica men allra helst på Willys. Det är samma importerad frukt i alla affärerna bara en milsvid prisskillnad. Det finns mycket annat bra på Lidl också. T ex säljs kronfågels kyckling där men i en annan påse och till ett anna

Stina - (t+) Handlade mycket på Konsum förrut för att det var smidigast att ta sig dit. Handlar nu mycket på Willys pga att jag märkte att mina två vanliga kassar bara kostade hälften så mycket som de brukade göra.

Inte så mycket specialare på Willys kan

Fast vi kanske har olika definitioner av vad som är bästa varorna?
Edit: Och vad kom "prestige" ifrån?

Jag tror faktiskt bara du har fördomar Christer. Men man kan säga att i min lilla stad har iaf Lidls intåg gjort att alla andra affärer fått skärpa till sig och antingen sänka priserna eller nischa sig på ett annat sortiment med ett annat prisläge.

För m