Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 22:30Kan, kan man väl(hihi) men detta forum är fantastiskt. För ett år sedan hade jag inte så mycket koll på triathlon. MEN NU:-)
Jo, det jag skulle svara på...hrm.... man springer tydligen inte i triathlonskorna. Byter till löpardojor med snabbsnörning, lock
Kan, kan man väl(hihi) men detta forum är fantastiskt. För ett år sedan hade jag inte så mycket koll på triathlon. MEN NU:-)
Jo, det jag skulle svara på...hrm.... man springer tydligen inte i triathlonskorna. Byter till löpardojor med snabbsnörning, lock
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 22:37Drivna triathleter hämtar cykeln och springer barfota med den i växlingsområdet, hoppar upp på den och stoppar efter att ha trampat upp lite fart sedan fötterna i skorna som hela tiden har suttit fast i pedalerna. Triathlonskor är speciellt anpassade för
Drivna triathleter hämtar cykeln och springer barfota med den i växlingsområdet, hoppar upp på den och stoppar efter att ha trampat upp lite fart sedan fötterna i skorna som hela tiden har suttit fast i pedalerna. Triathlonskor är speciellt anpassade för
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 07:13Konstigt att ingen ännu uppfunnit skor som både går att cykla och springa i. Gammeldags fotburar på pedalerna ger väl inte rätt typ av kraft i cyklingen antar jag.
Konstigt att ingen ännu uppfunnit skor som både går att cykla och springa i. Gammeldags fotburar på pedalerna ger väl inte rätt typ av kraft i cyklingen antar jag.
Quote from Camilla Höög on 17 February 2011, 08:32Behövs inga skor för att springa, men reglementet sätter kanske stopp för barfotalöpare.
Behövs inga skor för att springa, men reglementet sätter kanske stopp för barfotalöpare.
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 09:32Gamamldags fotburar (kanske i lite ny förbättrad modell) kanske skulle vara en smart idé för tri-sprintar ... finns tid att tjäna där!
Gamamldags fotburar (kanske i lite ny förbättrad modell) kanske skulle vara en smart idé för tri-sprintar ... finns tid att tjäna där!
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 09:41Cykling och löpning kräver lite olika typer av skor. I cyklingen vill du ju ha en så hård sula som möjligt för att få ut kraften i pedalerna. Racerpedaler är ju inte speciellt stora, så om du har för mjuka skor trampar du igenom. Stenhårda skor går inte a
Cykling och löpning kräver lite olika typer av skor. I cyklingen vill du ju ha en så hård sula som möjligt för att få ut kraften i pedalerna. Racerpedaler är ju inte speciellt stora, så om du har för mjuka skor trampar du igenom. Stenhårda skor går inte a
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 10:11Körde mitt första Triathlon i Sala förra året och tog gooood tid på mig i växlingarna för att få det rätt, inte snabbt. Det gick ändå under 5 timmar. Så jag tvivlar på att man initialt ska försöka göra detta till prio. Jag hade vanliga cykelskor med SPD,
Körde mitt första Triathlon i Sala förra året och tog gooood tid på mig i växlingarna för att få det rätt, inte snabbt. Det gick ändå under 5 timmar. Så jag tvivlar på att man initialt ska försöka göra detta till prio. Jag hade vanliga cykelskor med SPD,
Quote from ellen olsson on 17 February 2011, 10:18"Fotburar"? Det heter clips!
"Fotburar"? Det heter clips!
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 11:43Inte korg? 😉
Inte korg? 😉
Quote from Elias Engqvist on 17 February 2011, 12:03Korg är ett Synth-märke
Edit: BILD:http://www.shopncsx.com/images1/products/detail/korg_ds10_shop.gif
Korg är ett Synth-märke
Edit: BILD:http://www.shopncsx.com/images1/products/detail/korg_ds10_shop.gif