Quote from ellen olsson on 17 February 2011, 12:10+1 på Christer.
+1 på Christer.
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 12:18Fast det där är ett Nintendo, inte en Korg. 😉
Fast det där är ett Nintendo, inte en Korg. 😉
Quote from Elias Engqvist on 17 February 2011, 12:22Läs det finstilta - att nintendo gör Korg nuförtiden är en bisak 🙂
Läs det finstilta - att nintendo gör Korg nuförtiden är en bisak 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 10:49Anders Andersson: "Behövs inga skor för att springa, men reglementet sätter kanske stopp för barfotalöpare."
Om man studerar reglementet ordentligt, så ser man att skor är ett krav på löpningen i duathlon, men i triathlonreglerna har man glömt att reglera
Anders Andersson: "Behövs inga skor för att springa, men reglementet sätter kanske stopp för barfotalöpare."
Om man studerar reglementet ordentligt, så ser man att skor är ett krav på löpningen i duathlon, men i triathlonreglerna har man glömt att reglera
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 11:01Förra året på supersprinten på Stockholm Triathlon bytte jag till löpskorna (med hemfixad snabbsnörning) efter simningen och körde clips på cyklingen. Det fungerade utmärkt, sparade nog in tjugo sekunder på det uteblivna skobytet vid T2. Jag tror inte jag
Förra året på supersprinten på Stockholm Triathlon bytte jag till löpskorna (med hemfixad snabbsnörning) efter simningen och körde clips på cyklingen. Det fungerade utmärkt, sparade nog in tjugo sekunder på det uteblivna skobytet vid T2. Jag tror inte jag