Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 13:28En grej jag alltid funderat över när det gäller detta att inte ha något under cykelbrallorna: Det blir väldigt kalt för juvelerna. Borde det inte finnas lite vindskydd o tjockare tyg därfram, eller är det bara jag som fryser om sn***en?
En grej jag alltid funderat över när det gäller detta att inte ha något under cykelbrallorna: Det blir väldigt kalt för juvelerna. Borde det inte finnas lite vindskydd o tjockare tyg därfram, eller är det bara jag som fryser om sn***en?
Quote from Rasmus Olsson on 6 April 2009, 13:37Crafts Gundekaslong med windstopper fram är skönt. har det utanpå cykelbrallan, å sen utanpå det tajts.
Crafts Gundekaslong med windstopper fram är skönt. har det utanpå cykelbrallan, å sen utanpå det tajts.
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 15:05Men om man inte behöver nåt över cykelbrallan i övrigt, utan bara få mindre drag i grenen?
Men om man inte behöver nåt över cykelbrallan i övrigt, utan bara få mindre drag i grenen?
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 15:10Det finns cykelbyxor i olika modeller och utförande.
Det finns cykelbyxor i olika modeller och utförande.
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 21:55Bär kallingarna under byxorna, som vanligt folk, eller kör Fantomen-style?
Det är väl ett rätt lätt val, egentligen?
Bär kallingarna under byxorna, som vanligt folk, eller kör Fantomen-style?
Det är väl ett rätt lätt val, egentligen?
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 21:58Är kallingarna randiga så är Fantomenvarianten att föredra.
Är kallingarna randiga så är Fantomenvarianten att föredra.
Quote from Rasmus Olsson on 6 April 2009, 22:04Aldrig något under cykelbyxorna! ALDRIG!! Hur många gånger ska vi upprepa detta mantra?
Aldrig något under cykelbyxorna! ALDRIG!! Hur många gånger ska vi upprepa detta mantra?
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 22:06Alltid kul med nya medlemmar i BabianArschleKlubben(BAK).
Alltid kul med nya medlemmar i BabianArschleKlubben(BAK).
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 22:07Exakt! Fast om man tycker att det drar så kanske man kan testa att göra som Vacchi gjorde häromsistens: dra på brallorna ut-och-in.
Exakt! Fast om man tycker att det drar så kanske man kan testa att göra som Vacchi gjorde häromsistens: dra på brallorna ut-och-in.
Quote from Bertil Nolheim on 6 April 2009, 22:07Visst på långtur är det dumt men jag cyklade 13 mil igår med kallingar. Inget skav, kanske lite onödigt kallt dock (pga svettig bomull).
Visst på långtur är det dumt men jag cyklade 13 mil igår med kallingar. Inget skav, kanske lite onödigt kallt dock (pga svettig bomull).