Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 22:09Då tycker jag att du ska köra i kallingar om du tycker det är bra.
Då tycker jag att du ska köra i kallingar om du tycker det är bra.
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 22:10Man kan cykla med kallingar under tightsen. Men det är inte rätt.
Man kan cykla med kallingar under tightsen. Men det är inte rätt.
Quote from Bertil Nolheim on 6 April 2009, 22:10Det beror på men på kortare turer och framför allt till och från jobbet så slipper jag byta cykelbyxor lika ofta 🙂
Det beror på men på kortare turer och framför allt till och från jobbet så slipper jag byta cykelbyxor lika ofta 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 22:11Garbadinbyxor och nylonskjorta borde också fungera.
Garbadinbyxor och nylonskjorta borde också fungera.
Quote from Bertil Nolheim on 6 April 2009, 22:15Då får det bli väldigt korta turer 🙂
Då får det bli väldigt korta turer 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 22:18gubbgnäll, som vanligt! hur mycket skav kan man få av funktionsunderkläder?vavava? jag får inte ens skav av bomull - men så är jag ju inte man heller.
gubbgnäll, som vanligt! hur mycket skav kan man få av funktionsunderkläder?vavava? jag får inte ens skav av bomull - men så är jag ju inte man heller.
Quote from Bertil Nolheim on 6 April 2009, 22:19Jag är inte religiös (som en del andra) 😉
Jag är inte religiös (som en del andra) 😉