Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 10:54"Anders skrev:
"Idrottsföreningar som är anslutna till Riksidrottsförbundet får inte neka dig medlemskap förutom under om du kommer motarbete föreningens ändamål. "Nädå, det tar nog gärna emot din medlemsavgift, men det är ju inte samma sak som att de k
"Anders skrev:
"Idrottsföreningar som är anslutna till Riksidrottsförbundet får inte neka dig medlemskap förutom under om du kommer motarbete föreningens ändamål. "
Nädå, det tar nog gärna emot din medlemsavgift, men det är ju inte samma sak som att de k
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 20:15Appropå trängsel, oavsett simsätt: Vattenpalatset i Lerum (som i och för sig markandsförs som äventyrs/upplevelsebad) saknar motionsbanor alls. I 25-metersbassängen (som är den enda riktiga bassängen) finns det plats för simskola (två banor) och allmänt l
Appropå trängsel, oavsett simsätt: Vattenpalatset i Lerum (som i och för sig markandsförs som äventyrs/upplevelsebad) saknar motionsbanor alls. I 25-metersbassängen (som är den enda riktiga bassängen) finns det plats för simskola (två banor) och allmänt l
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 00:57Kan inte annat än instämma i diskussionen. Men det händer oftare och oftare att jag "skrämmer bort" de som håller till i snabb-banan 🙂 Det gäller bara att "råka" komma åt vederbörandes fötter tillräckligt många gånger.
Men mitt problem är, som tidigare
Kan inte annat än instämma i diskussionen. Men det händer oftare och oftare att jag "skrämmer bort" de som håller till i snabb-banan 🙂 Det gäller bara att "råka" komma åt vederbörandes fötter tillräckligt många gånger.
Men mitt problem är, som tidigare
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 21:13Samtliga svenska farvatten söder om Norra Kvarken skall nu vara isfria (undantaget ett litet område i mitten av bottenhavet med spridd rutten drivis, men den är borta innan du hunnit simma dit), så jag skulle vilja hävda att utesäsongen är igång.
Samtliga svenska farvatten söder om Norra Kvarken skall nu vara isfria (undantaget ett litet område i mitten av bottenhavet med spridd rutten drivis, men den är borta innan du hunnit simma dit), så jag skulle vilja hävda att utesäsongen är igång.