Quote from Elias Engqvist on 23 August 2010, 13:21Ni är så himla taskiga mot svanarna 🙁 Dumma er. Och Rasmus blir också ledsen - ni kan simma hur fort ni vill och stänka och allt bara ni inte smutskastar svanarna!
Ni är så himla taskiga mot svanarna 🙁 Dumma er. Och Rasmus blir också ledsen - ni kan simma hur fort ni vill och stänka och allt bara ni inte smutskastar svanarna!
Quote from Elias Engqvist on 23 August 2010, 13:24Eftersom Rasmus satte in en bild på en knölsvan vill jag gärna balansera diskussionen med en sångsvan (som är mycket trevligare och inte härmar de simmande pensionärerna)
BILD:http://farm4.static.flickr.com/3277/3411648295_435c0bb609.jpg
Eftersom Rasmus satte in en bild på en knölsvan vill jag gärna balansera diskussionen med en sångsvan (som är mycket trevligare och inte härmar de simmande pensionärerna)
BILD:http://farm4.static.flickr.com/3277/3411648295_435c0bb609.jpg
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 14:15Svanhals är ju vackert! Jag skulle gärna liknas vid ett sånt stiligt djur till simsätt! Tyvärr liknar jag mest en ubåt i ytläge. Vågar inte säga valross för då får jag Christer djurens vän på mig 😉
Svanhals är ju vackert! Jag skulle gärna liknas vid ett sånt stiligt djur till simsätt! Tyvärr liknar jag mest en ubåt i ytläge. Vågar inte säga valross för då får jag Christer djurens vän på mig 😉
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 14:17*asg*
Jä*lar vilka upphettade känslor det blev här då! Problemet är att det ofta finns för få banor lediga.
Hos oss ockuperar stora simklubben (och skolorna) den ena bassängen alla dagar och tider utom de flesta lördagsförmiddagarna när de är borta på
*asg*
Jä*lar vilka upphettade känslor det blev här då! Problemet är att det ofta finns för få banor lediga.
Hos oss ockuperar stora simklubben (och skolorna) den ena bassängen alla dagar och tider utom de flesta lördagsförmiddagarna när de är borta på
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 15:40"Motion blir så tråkigt om man går o irriterar sig på varandra."
Aye to that!
"Motion blir så tråkigt om man går o irriterar sig på varandra."
Aye to that!
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 18:12Hans, jämförelsen med fotboll haltar lite. Jag tror inte att särskilt många vardagsmotionerar med fotboll. Det handlar mycket mer om en utpräglad gruppaktivitet. På mindre orter är det säkert inga problem för ett gäng att hyra en plan några timmar för att
Hans, jämförelsen med fotboll haltar lite. Jag tror inte att särskilt många vardagsmotionerar med fotboll. Det handlar mycket mer om en utpräglad gruppaktivitet. På mindre orter är det säkert inga problem för ett gäng att hyra en plan några timmar för att
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 18:36Men det ÄR väl inga problem på Valhallabadet? Jag har då aldrig sett någon crawla bland bröstsimmarna ibland . Sedan är det lite olika tempo i fartbanan och kan vara trångt ibland men jag har aldrig varit med om att det är omöjligt att träna där. Vilken b
Men det ÄR väl inga problem på Valhallabadet? Jag har då aldrig sett någon crawla bland bröstsimmarna ibland . Sedan är det lite olika tempo i fartbanan och kan vara trångt ibland men jag har aldrig varit med om att det är omöjligt att träna där. Vilken b
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 18:37Inga problem är kanske lite överdrivet. Men att det ibland är trångt i en simhall mitt inne i Göteborg får man nog räkna med.
Inga problem är kanske lite överdrivet. Men att det ibland är trångt i en simhall mitt inne i Göteborg får man nog räkna med.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 18:43Jag har själv inga problem alls. Jag simmar ju i ungefär samma tempo som de övriga cirkelsimmarna. Nån enstaka vattenjoggare simmar man om ibland bara. Crawlarna brukar hålla till på fartbanan.
Men om nu nån har problem där, så räknade jag upp ett par ve
Jag har själv inga problem alls. Jag simmar ju i ungefär samma tempo som de övriga cirkelsimmarna. Nån enstaka vattenjoggare simmar man om ibland bara. Crawlarna brukar hålla till på fartbanan.
Men om nu nån har problem där, så räknade jag upp ett par ve
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 20:51Hos oss har vi äntligen fått en simarena så nu är de värsta simmarna borta 🙂
Inget fel på dessa men sådana som bara skvätter och plaskar och ger oss andra svallvågor i hela bassängen är verkligen skönt att slippa.
Jag crawlar också men lugnt och inte
Hos oss har vi äntligen fått en simarena så nu är de värsta simmarna borta 🙂
Inget fel på dessa men sådana som bara skvätter och plaskar och ger oss andra svallvågor i hela bassängen är verkligen skönt att slippa.
Jag crawlar också men lugnt och inte