Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 11:37När jag åker skidor är det ofta en påbjuiden åkriktning. Där jag åker finns det ofta - men inte alltid - två spår men gott om plats att köra om långsammare åkare. Det skulle bli betydligt svårare om vissa åkare skulle åka mot den pbjudna åkriktningen.
O
När jag åker skidor är det ofta en påbjuiden åkriktning. Där jag åker finns det ofta - men inte alltid - två spår men gott om plats att köra om långsammare åkare. Det skulle bli betydligt svårare om vissa åkare skulle åka mot den pbjudna åkriktningen.
O
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 11:58Visst har Valhallabadet alltid (?) banor reserverade för klubbar/skolor, men där finns det ju hur mycket plats som helst. Fartbana, långsambanor och så 25:an som ofta är ledig. Men man behöver nog inte simma så snabbt där för att räknas som snabbsimmare i
Visst har Valhallabadet alltid (?) banor reserverade för klubbar/skolor, men där finns det ju hur mycket plats som helst. Fartbana, långsambanor och så 25:an som ofta är ledig. Men man behöver nog inte simma så snabbt där för att räknas som snabbsimmare i
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 12:22Debatten skulle höjas många snäpp om ni alla kunde sluta använda nedsättande ord som "svanhalssim" och varianter på det. Det är bröstsim det handlar om. Bara för att vi inte väljer att slösa tid och energi på att guppa upp och ner med skallen i varje armt
Debatten skulle höjas många snäpp om ni alla kunde sluta använda nedsättande ord som "svanhalssim" och varianter på det. Det är bröstsim det handlar om. Bara för att vi inte väljer att slösa tid och energi på att guppa upp och ner med skallen i varje armt
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 12:24Jag tror inte jag känner en enda svan som tagit illa upp :o)
Jag tror inte jag känner en enda svan som tagit illa upp :o)
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 12:25Och eftersom så många har visat prov på enormt bristfälliga biologikunskaper, kommer här en bild på en svan:
BILD:http://i.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/01380/asbo_swan_1380288c.jpg
Och eftersom så många har visat prov på enormt bristfälliga biologikunskaper, kommer här en bild på en svan:
BILD:http://i.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/01380/asbo_swan_1380288c.jpg
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 12:31Och precis sådär brukar de simma, de blåhåriga tanterna som vill hålla huvudet torrt till priset av att ingen må simma ens i närheten. Samma halsvinkel, samma huvudföring och samma aggressiva fräsande.
Och precis sådär brukar de simma, de blåhåriga tanterna som vill hålla huvudet torrt till priset av att ingen må simma ens i närheten. Samma halsvinkel, samma huvudföring och samma aggressiva fräsande.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 12:33Fysiologiskt omöjligt.
Och blåhåriga tanter finns nog bara på amerikanska kryssningsfartyg.
Fysiologiskt omöjligt.
Och blåhåriga tanter finns nog bara på amerikanska kryssningsfartyg.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 12:34Och det är ingen som har krävt att alla motionärer som simmar långsammare än XX minuter per hundring ska flytta på sig - den viktiga poängen är att om man ordnade det lite smartare i simhallarna skulle alla få bättre plats, svanhalsarna sluppe stänk på si
Och det är ingen som har krävt att alla motionärer som simmar långsammare än XX minuter per hundring ska flytta på sig - den viktiga poängen är att om man ordnade det lite smartare i simhallarna skulle alla få bättre plats, svanhalsarna sluppe stänk på si
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 12:36På amerikanska kryssningsfartyg och i Kungsbacka simhall. Krokiga halsar har de iallafall, vare sig det är omöjligt eller inte.
På amerikanska kryssningsfartyg och i Kungsbacka simhall. Krokiga halsar har de iallafall, vare sig det är omöjligt eller inte.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 12:40I Kungsbacka har jag inte badat.
Men i Valhallabadet skulle alla eventuella problem lösas i ett slag genom en av två lösningar:
1. Alla som vill simma riktigt snabbt går med i nån av klubbarna som alltid ockuperar halva 50-metersbassängen och får därige
I Kungsbacka har jag inte badat.
Men i Valhallabadet skulle alla eventuella problem lösas i ett slag genom en av två lösningar:
1. Alla som vill simma riktigt snabbt går med i nån av klubbarna som alltid ockuperar halva 50-metersbassängen och får därige