Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 21:23Vad är det för snack om prestigetänkande egentligen? De som simmar långsamt måste väl kunna få simma relativt ostört? Varför ska de behöva flytta på sig hela tiden för att några få snabbsimmare ska få köra rejs fram och tillbaks där det råder cirkelsim?
Vad är det för snack om prestigetänkande egentligen? De som simmar långsamt måste väl kunna få simma relativt ostört? Varför ska de behöva flytta på sig hela tiden för att några få snabbsimmare ska få köra rejs fram och tillbaks där det råder cirkelsim?
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 21:34@Rasmus: Det jag klagade på i början av tråden var att de långsammaste simmarna verkar vilja ta över min bana hela tiden trots att de lätt skulle få plats ändå. Jag har inte klagat över att jag försöker ta över deras bana och möts med ogillande. Jg anser
@Rasmus: Det jag klagade på i början av tråden var att de långsammaste simmarna verkar vilja ta över min bana hela tiden trots att de lätt skulle få plats ändå. Jag har inte klagat över att jag försöker ta över deras bana och möts med ogillande. Jg anser
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 21:54Står det fartbana på skylten och folk inte crawlar där, så är det väl bara att säga till badvakterna?
Står det fartbana på skylten och folk inte crawlar där, så är det väl bara att säga till badvakterna?
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 22:22En snabb crawlare på samma bana som en icke-långsam bröstsimmare är oxå en hemsk kombo. Lösningen är att alla simhallar bygger ut, så att vi alla får varsin bana.
En snabb crawlare på samma bana som en icke-långsam bröstsimmare är oxå en hemsk kombo. Lösningen är att alla simhallar bygger ut, så att vi alla får varsin bana.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 22:36Baggensfjärden är en enda bred fartbana
Baggensfjärden är en enda bred fartbana
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 08:22Har kompisar som blivit utskällda för de simmar crawl av folk som simmar svansim på banan bredvid. Det är sådana vi klagar på Rasmus 😉
Har kompisar som blivit utskällda för de simmar crawl av folk som simmar svansim på banan bredvid. Det är sådana vi klagar på Rasmus 😉
Quote from Camilla Höög on 23 August 2010, 08:27Det är de som klagar som har problem. Låt dem klaga och säga till personalen: "Simmaren i crawlbanan plaskar så mycket att jag blir blöt i håret" 😀
Det är de som klagar som har problem. Låt dem klaga och säga till personalen: "Simmaren i crawlbanan plaskar så mycket att jag blir blöt i håret" 😀
Quote from j sollerman on 23 August 2010, 09:07Att plaska ner bröstsimmare är de bästa på hela träningen!
Att plaska ner bröstsimmare är de bästa på hela träningen!
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 09:28Rubriksättningen är fel. Inte bara pensinärer som är i vägen. Jag är det ocskå. Jag kan bara simma svanhalsbröstsim och väldigt långsamt. Lösningen är väl att jag slutar simma så alla snabbsimmare får simma i fred.
Om bara två banor är öppna och det är e
Rubriksättningen är fel. Inte bara pensinärer som är i vägen. Jag är det ocskå. Jag kan bara simma svanhalsbröstsim och väldigt långsamt. Lösningen är väl att jag slutar simma så alla snabbsimmare får simma i fred.
Om bara två banor är öppna och det är e
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 09:42Så var vi där med det grovt nedsättande och helt felnamngivna "svansimmet" igen. Gå för fan ut och titta på en svan som simmar och försök hitta den minsta likhet. Nä, just det!
Så var vi där med det grovt nedsättande och helt felnamngivna "svansimmet" igen. Gå för fan ut och titta på en svan som simmar och försök hitta den minsta likhet. Nä, just det!