Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningPensionärer i vägen.
You need to log in to create posts and topics.

Vad är det för snack om prestigetänkande egentligen? De som simmar långsamt måste väl kunna få simma relativt ostört? Varför ska de behöva flytta på sig hela tiden för att några få snabbsimmare ska få köra rejs fram och tillbaks där det råder cirkelsim?

@Rasmus: Det jag klagade på i början av tråden var att de långsammaste simmarna verkar vilja ta över min bana hela tiden trots att de lätt skulle få plats ändå. Jag har inte klagat över att jag försöker ta över deras bana och möts med ogillande. Jg anser

Står det fartbana på skylten och folk inte crawlar där, så är det väl bara att säga till badvakterna?

En snabb crawlare på samma bana som en icke-långsam bröstsimmare är oxå en hemsk kombo. Lösningen är att alla simhallar bygger ut, så att vi alla får varsin bana.

Baggensfjärden är en enda bred fartbana

Har kompisar som blivit utskällda för de simmar crawl av folk som simmar svansim på banan bredvid. Det är sådana vi klagar på Rasmus 😉

Det är de som klagar som har problem. Låt dem klaga och säga till personalen: "Simmaren i crawlbanan plaskar så mycket att jag blir blöt i håret" 😀

Att plaska ner bröstsimmare är de bästa på hela träningen!

Rubriksättningen är fel. Inte bara pensinärer som är i vägen. Jag är det ocskå. Jag kan bara simma svanhalsbröstsim och väldigt långsamt. Lösningen är väl att jag slutar simma så alla snabbsimmare får simma i fred.

Om bara två banor är öppna och det är e

Så var vi där med det grovt nedsättande och helt felnamngivna "svansimmet" igen. Gå för fan ut och titta på en svan som simmar och försök hitta den minsta likhet. Nä, just det!