Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 21:35Parfym är nog av det värsta som finns. Smakar i munnen när man simmar förbi så man blir påmind om hur mkt skit som flyter omkring.
Parfym är nog av det värsta som finns. Smakar i munnen när man simmar förbi så man blir påmind om hur mkt skit som flyter omkring.
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 21:39Jag tror att precis som en del hör illa eller ser dåligt, måste det vara så att luktsinnet är olika känsligt mellan individer. Det tror jag är grundorsaken till att en del stinker så starkt att man tror att de krossat parfymflaskan över skallen. Själv har
Jag tror att precis som en del hör illa eller ser dåligt, måste det vara så att luktsinnet är olika känsligt mellan individer. Det tror jag är grundorsaken till att en del stinker så starkt att man tror att de krossat parfymflaskan över skallen. Själv har
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 13:26Med alla dessa trängsel-, stänk- och tydligen även lukt (!) problem: lämna bassängen såhär års o kör i sjön. Det man inte kommer ifrån är "svanhalsar", skillnaden är att de sitter på fåglar men fräsa till kan de också ....
Med alla dessa trängsel-, stänk- och tydligen även lukt (!) problem: lämna bassängen såhär års o kör i sjön. Det man inte kommer ifrån är "svanhalsar", skillnaden är att de sitter på fåglar men fräsa till kan de också ....
Quote from Elias Engqvist on 19 August 2010, 19:30Om jag ska hinna simma på lunchen så har jag att välja mellan kampementsbadet och hamnbassängen bredvid estlandsfärjan i frihamnen! De senare luktar ännu värre!
Om jag ska hinna simma på lunchen så har jag att välja mellan kampementsbadet och hamnbassängen bredvid estlandsfärjan i frihamnen! De senare luktar ännu värre!
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 19:36Och i Frihamnen är det nog farligare saker än pensionärer i vägen...
Hellre simma i sjö när möjlighet ges men för ett snabbt inklämt träningspass får man ta vad som finns i närheten.
Och i Frihamnen är det nog farligare saker än pensionärer i vägen...
Hellre simma i sjö när möjlighet ges men för ett snabbt inklämt träningspass får man ta vad som finns i närheten.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 21:13Dessutom gillar inte jag tanken på att få kramp nånstans ensam i öppet vatten.
Dessutom gillar inte jag tanken på att få kramp nånstans ensam i öppet vatten.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 22:40Det är ca 4 minuters cykel/löpväg till Lidingöbro värdshus, där simmar man längs stranden mot Hundudden. Lite bensin på ytan kan inte vara värre än en simbassäng där ungar kissat, otvättade gäster badat... 🙂
Kramp är inte farligt om man är lugn. För mi
Det är ca 4 minuters cykel/löpväg till Lidingöbro värdshus, där simmar man längs stranden mot Hundudden. Lite bensin på ytan kan inte vara värre än en simbassäng där ungar kissat, otvättade gäster badat... 🙂
Kramp är inte farligt om man är lugn. För mi
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 11:50En hel del humor vill jag påstå i denna tråden!
En hel del humor vill jag påstå i denna tråden!
Quote from Tomas Stöt on 22 August 2010, 19:25Intressant tråd=)
Jag simmar 4 ggr per vecka och under sommaren har jag fått flytta från Högdalsbadet(södra Stockholm) till Eriksdalsbadet pga renovering.
I Högdalen brukar det vara (kl 6.30 när jag simmar) en snabbana, två banor motionssim(cirkel) och
Intressant tråd=)
Jag simmar 4 ggr per vecka och under sommaren har jag fått flytta från Högdalsbadet(södra Stockholm) till Eriksdalsbadet pga renovering.
I Högdalen brukar det vara (kl 6.30 när jag simmar) en snabbana, två banor motionssim(cirkel) och
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 21:19Skulle folk hålla på likadant på motocrossbanan skulle det knappt gå att köra alls. Där verkar alla inse att det är smidigare att hålla sina spår och inte ställa till med en massa besvärligheter för de som är snabbare. Det verkar finnas något löjligt pres
Skulle folk hålla på likadant på motocrossbanan skulle det knappt gå att köra alls. Där verkar alla inse att det är smidigare att hålla sina spår och inte ställa till med en massa besvärligheter för de som är snabbare. Det verkar finnas något löjligt pres