Quote from Guest on 18 June 2008, 09:49Det här kanske redan är möjligt och i så fall får ni upplysa mig! Jag skulle vilja ha möjligheten att skriva in mina personbästa någonstans, så att man lätt kan jobba mot bättre tider eller vikter eller vad det nu är man vill ha. Typ en liten ruta som vi
Det här kanske redan är möjligt och i så fall får ni upplysa mig! Jag skulle vilja ha möjligheten att skriva in mina personbästa någonstans, så att man lätt kan jobba mot bättre tider eller vikter eller vad det nu är man vill ha. Typ en liten ruta som vi
Quote from Galderma Fritidsförening on 18 June 2008, 09:59Det borde funka.
Det borde funka.
Quote from Bjarne Lewin on 18 June 2008, 10:04Jag förstår kanske inte riktigt hur du menar Fny, men det finns tre möjligheter att föra in det i funbeat. Den första är att skriva in det i sin presentation, den andra är att skriva det i en dagsnotering i kalendern. Den tredje är att skriva in det i kom
Jag förstår kanske inte riktigt hur du menar Fny, men det finns tre möjligheter att föra in det i funbeat. Den första är att skriva in det i sin presentation, den andra är att skriva det i en dagsnotering i kalendern. Den tredje är att skriva in det i kom
Quote from Galderma Fritidsförening on 18 June 2008, 10:12Jag uppfattade det mer som att hon vill ha en speciell ruta någonstans som automatiskt visar personbästa i valda aktiviteter. Det borde gå att hämta automatiskt och visa i en liten box på utvalt ställe. Funbeat består ju bl.a. av en databas och det ska va
Jag uppfattade det mer som att hon vill ha en speciell ruta någonstans som automatiskt visar personbästa i valda aktiviteter. Det borde gå att hämta automatiskt och visa i en liten box på utvalt ställe. Funbeat består ju bl.a. av en databas och det ska va
Quote from Camilla Höög on 18 June 2008, 10:12Det skulle vara kul att kunna lägga in PB på vanliga distanser som marathon, halvmarathon, 10k och 5k.
Sedan även olika tävlingar och lopp: VL, VR, GV, LL osv. Det kan tyvärr lätt bli lite stökigt eftersom det finns väldigt många olika tävlingar...vet ej
Det skulle vara kul att kunna lägga in PB på vanliga distanser som marathon, halvmarathon, 10k och 5k.
Sedan även olika tävlingar och lopp: VL, VR, GV, LL osv. Det kan tyvärr lätt bli lite stökigt eftersom det finns väldigt många olika tävlingar...vet ej
Quote from Galderma Fritidsförening on 18 June 2008, 10:16En ruta där man manuellt fyller i sina PB skulle också funka, dock mer jobb för oss användare 😉 Men som du säger, Anders, om man kunde få utrymme för t.ex. 5 km, 10 km, halvmaraton och maraton så skulle det nog duga bra. Sedan kan man ha lite tomma kolum
En ruta där man manuellt fyller i sina PB skulle också funka, dock mer jobb för oss användare 😉 Men som du säger, Anders, om man kunde få utrymme för t.ex. 5 km, 10 km, halvmaraton och maraton så skulle det nog duga bra. Sedan kan man ha lite tomma kolum
Quote from Eric Jacobsson on 18 June 2008, 10:38Precis, något sånt vad det jag tänkte på. Visst kan man leta igenom sin kalender för att få fram det, det är ju inga problem egentligen, men jag tänkte att det skulle bli mer sporrande att ha en liten ruta i högerspalten med det, precis som man kan ha ned
Precis, något sånt vad det jag tänkte på. Visst kan man leta igenom sin kalender för att få fram det, det är ju inga problem egentligen, men jag tänkte att det skulle bli mer sporrande att ha en liten ruta i högerspalten med det, precis som man kan ha ned
Quote from Elias Engqvist on 18 June 2008, 11:49Rebecca, nu tänker du lite väl snävt. Jag springer iofs rätt mycket själv men det finns faktiskt andra grenar och 10km spjukast vore ju ett rekord i sig, men riktigt så enkelt är det nog inte!
Rebecca, nu tänker du lite väl snävt. Jag springer iofs rätt mycket själv men det finns faktiskt andra grenar och 10km spjukast vore ju ett rekord i sig, men riktigt så enkelt är det nog inte!
Quote from Eric Jacobsson on 18 June 2008, 11:55ja min tanke är ju att man borde kunna skriva in pb i vilken träningsform man vill. Sen om det nu blir sträcka eller tid eller tyngd eller så, det spelar ingen roll. För min del får del gärna vara helt manuell, dvs typ bara två rutor. den ena fyller man i
ja min tanke är ju att man borde kunna skriva in pb i vilken träningsform man vill. Sen om det nu blir sträcka eller tid eller tyngd eller så, det spelar ingen roll. För min del får del gärna vara helt manuell, dvs typ bara två rutor. den ena fyller man i
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 14:06Hur menar du Christer Chapiro? Varför har du invändningar mot Rebecca? Hon påstår väl inte att det inte finns andra grenar än löpning, eller?
Hur menar du Christer Chapiro? Varför har du invändningar mot Rebecca? Hon påstår väl inte att det inte finns andra grenar än löpning, eller?