Quote from Eric Jacobsson on 19 June 2008, 08:54Men om det hela faktiskt gjordes så enkelt som möjligt: en ruta för vilken sport, och en där man själv kan skriva in sitt pb SOM MAN SJÄLV VILL, det behöver inte vara reglerat till att skriva in just längd eller något annat, jag menar en ÖPPEN ruta där ja
Men om det hela faktiskt gjordes så enkelt som möjligt: en ruta för vilken sport, och en där man själv kan skriva in sitt pb SOM MAN SJÄLV VILL, det behöver inte vara reglerat till att skriva in just längd eller något annat, jag menar en ÖPPEN ruta där ja
Quote from Camilla Höög on 19 June 2008, 09:27Jag hade gärna sett att man kunde jämföra resultaten mellan olika personer och då blir det lite krångligare och gör det svårt att använda fritext hur som helst.
Jag hade gärna sett att man kunde jämföra resultaten mellan olika personer och då blir det lite krångligare och gör det svårt att använda fritext hur som helst.
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 14:33anders har inte du fått lära dig att inte jämföra dig med andra? =)
jag skulle vilja ha något så man kan skriva i tex max i bänkpress, knäböj etc lr max repetitioner på en viss vikt. inte bara löpning jag har ju inge pb där eftersom jag är så dålig. pb i
anders har inte du fått lära dig att inte jämföra dig med andra? =)
jag skulle vilja ha något så man kan skriva i tex max i bänkpress, knäböj etc lr max repetitioner på en viss vikt. inte bara löpning jag har ju inge pb där eftersom jag är så dålig. pb i
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 14:40Då pratar vi om det då...
Då pratar vi om det då...
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 14:51jäj va glad jag blir äntligen, blev alldeles till mig att jag itne vet vad jag ska skriva ahhh
jäj va glad jag blir äntligen, blev alldeles till mig att jag itne vet vad jag ska skriva ahhh
Quote from Funbeat user on 20 June 2008, 10:17Fast jag som är stat-biten skulle såklart vilja kunna jämföra med mig själv 😉 få upp ett snyggt diagram över hur mitt PB ändrats över tiden (H)
Fast jag som är stat-biten skulle såklart vilja kunna jämföra med mig själv 😉 få upp ett snyggt diagram över hur mitt PB ändrats över tiden (H)
Quote from Funbeat user on 20 June 2008, 11:37Jag tycker att förslaget att ha några förvalda val som t ex 5km, 10 km, halvmarathon och marathon är klockren.
Givetvis skall man sen kunna lägga in något eller några egna val.
Kanske tränar man friidrott och har olika distanser i löpningen där. Kansk
Jag tycker att förslaget att ha några förvalda val som t ex 5km, 10 km, halvmarathon och marathon är klockren.
Givetvis skall man sen kunna lägga in något eller några egna val.
Kanske tränar man friidrott och har olika distanser i löpningen där. Kansk
Quote from Bjarne Lewin on 22 June 2008, 21:29Tänk om man kunde välja en box med personbästa... och själv fylla i sport, personbästa och datumet det antagits och fått ett snyggt diagram till svar... (H:)
Tänk om man kunde välja en box med personbästa... och själv fylla i sport, personbästa och datumet det antagits och fått ett snyggt diagram till svar... (H:)
Quote from Donald Isaksson on 28 June 2008, 21:05Ja, visst "tänkt om man kunde det" *drömmer*
Ja, visst "tänkt om man kunde det" *drömmer*
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 21:27Det hade varit väldigt bra tycker jag
Det hade varit väldigt bra tycker jag