Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 14:39Stackars Olle....................
Stackars Olle....................
Quote from Bjarne Lewin on 18 June 2008, 15:48Fast är det så svårt egentligen. Det finns träningstyper med sträcka och de kräver tre parametrar. Alla andra kräver 2 eller finns det flera varianter på detta med???
Prameter 1; träningstyp
Parameter 2; rekordet här kan det vara minimum som tid i löpnin
Fast är det så svårt egentligen. Det finns träningstyper med sträcka och de kräver tre parametrar. Alla andra kräver 2 eller finns det flera varianter på detta med???
Prameter 1; träningstyp
Parameter 2; rekordet här kan det vara minimum som tid i löpnin
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 15:51Jag saknar Rodelträning i listan över aktiviteter att välja bland.
Jag saknar Rodelträning i listan över aktiviteter att välja bland.
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 16:08Det är mer synd om mej, för jag är i så dålig form att jag inte ens har något personbästa (H)
Det är mer synd om mej, för jag är i så dålig form att jag inte ens har något personbästa (H)
Quote from Bjarne Lewin on 18 June 2008, 16:18Det håller jag inte med om Per! Du får ut och mäta tiden eller sträckan eller vad det är så får du ett personligt rekord, som du dessutom lätt kan slå 😉
Det du! Det är en kanon motivationsfaktor. Problemet är väl snarare att bestämma sig för att träna t
Det håller jag inte med om Per! Du får ut och mäta tiden eller sträckan eller vad det är så får du ett personligt rekord, som du dessutom lätt kan slå 😉
Det du! Det är en kanon motivationsfaktor. Problemet är väl snarare att bestämma sig för att träna t
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 16:35Vad menas med att säga att "fast är det så svårt"?
Vad menas med att säga att "fast är det så svårt"?
Quote from Bjarne Lewin on 18 June 2008, 16:45Framkommer det inte om man läser hela inlägget?
Min tanke där blev när jag tänkte igenom det att det viss är svårt... och det trodde jag framgår om man läser hela inlägget...
gör det inte det???
Framkommer det inte om man läser hela inlägget?
Min tanke där blev när jag tänkte igenom det att det viss är svårt... och det trodde jag framgår om man läser hela inlägget...
gör det inte det???
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 17:02Jag tyckte mest det lät katigt, men det kan bero på att jag bör åka hem och äta en kaka nu.
Jag tyckte mest det lät katigt, men det kan bero på att jag bör åka hem och äta en kaka nu.
Quote from Galderma Fritidsförening on 18 June 2008, 17:16"Rebecca, nu tänker du lite väl snävt. Jag springer iofs rätt mycket själv men det finns faktiskt andra grenar och 10km spjukast vore ju ett rekord i sig, men riktigt så enkelt är det nog inte!"
Christer, jag kommenterade egentligen bara Anders inlägg. M
"Rebecca, nu tänker du lite väl snävt. Jag springer iofs rätt mycket själv men det finns faktiskt andra grenar och 10km spjukast vore ju ett rekord i sig, men riktigt så enkelt är det nog inte!"
Christer, jag kommenterade egentligen bara Anders inlägg. M
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 17:40Är det bara jag som tycker att den här diskussionen börjar bli väldigt rörig? Vem är Olle?
Är det bara jag som tycker att den här diskussionen börjar bli väldigt rörig? Vem är Olle?