Quote from Guest on 29 May 2009, 19:30Finns det någon bra funktion för att hålla koll och visa för andra?
Då främst löpning jag tänkte på
Finns det någon bra funktion för att hålla koll och visa för andra?
Då främst löpning jag tänkte på
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 19:40Nej, men det hade varit önskvärt 🙂
Nej, men det hade varit önskvärt 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 19:47Det går att skriva i sin presentation.
Det går att skriva i sin presentation.
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 19:50Hade ändå varit fint med en speciell (pop-up?)ruta för det.
Hade ändå varit fint med en speciell (pop-up?)ruta för det.
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 19:52Ja, det skulle vara skönt att kunna ha utrymmet för presentationen till en presentation.
Ja, det skulle vara skönt att kunna ha utrymmet för presentationen till en presentation.
Quote from Bjarne Lewin on 29 May 2009, 19:54Jag har dem i ett blogginlägg 🙂 Lätt att uppdatera när det är dags 🙂
Jag har dem i ett blogginlägg 🙂 Lätt att uppdatera när det är dags 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 19:56Många inlägg att leta igenom, Evely.....
Många inlägg att leta igenom, Evely.....
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 19:59Jag har dem i ett blogginlägg. Lätt att uppdatera när det är dags.
Dock måste man lyfta upp den till första plats ibland.
Jag har dem i ett blogginlägg. Lätt att uppdatera när det är dags.
Dock måste man lyfta upp den till första plats ibland.
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 19:59Jisses, jag bloggar ju också - jämt och ständigt - så jag skulle få leta som en stolle för att hitta rekorden då 🙂
Jisses, jag bloggar ju också - jämt och ständigt - så jag skulle få leta som en stolle för att hitta rekorden då 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 29 May 2009, 20:00Då får jag väl tänka efter när jag fick mitt förra PB, i den månaden är det 🙂
Nu bloggar jag ju inte varje dag förståss annars hade det blitt fler 🙂
Jag gillar tanken på en sådan funktionm förstår bara inte hur den skulle se ut. Ett PB har ju så mån
Då får jag väl tänka efter när jag fick mitt förra PB, i den månaden är det 🙂
Nu bloggar jag ju inte varje dag förståss annars hade det blitt fler 🙂
Jag gillar tanken på en sådan funktionm förstår bara inte hur den skulle se ut. Ett PB har ju så mån