Quote from Bjarne Lewin on 29 May 2009, 20:00Då får jag väl tänka efter när jag fick mitt förra PB, i den månaden är det 🙂
Nu bloggar jag ju inte varje dag förståss annars hade det blitt fler 🙂
Jag gillar tanken på en sådan funktionm förstår bara inte hur den skulle se ut. Ett PB har ju så mån
Då får jag väl tänka efter när jag fick mitt förra PB, i den månaden är det 🙂
Nu bloggar jag ju inte varje dag förståss annars hade det blitt fler 🙂
Jag gillar tanken på en sådan funktionm förstår bara inte hur den skulle se ut. Ett PB har ju så mån
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 20:04Som en ruta, liknande gästboken, där man själv
antingen väljer i schemat över genomförda pass och pekar ut ett pass som läggs i en liten fin lista i stil med:
Månkarbo Marathon, 42,2km, 3:45:08, 2005-och det årets datum
Midnattsloppet, 10km, 57:09, 200
Som en ruta, liknande gästboken, där man själv
antingen väljer i schemat över genomförda pass och pekar ut ett pass som läggs i en liten fin lista i stil med:
Månkarbo Marathon, 42,2km, 3:45:08, 2005-och det årets datum
Midnattsloppet, 10km, 57:09, 200
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 20:15Oj då Lady Godiva....Vilken kanontid du gjorde på Marathon där uppe i Norduppland. Måste ha varit en ganska så snabb bana ändå..!? (Kunde naturligtvis inte hålla mig....straffsparksläge..hehe):D:D:D
Oj då Lady Godiva....Vilken kanontid du gjorde på Marathon där uppe i Norduppland. Måste ha varit en ganska så snabb bana ändå..!? (Kunde naturligtvis inte hålla mig....straffsparksläge..hehe):D:D:D
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 20:22Kjell, jag dagdrömmer bara 🙂
Om om vore vore jag sådär supersnabb 🙂
Kjell, jag dagdrömmer bara 🙂
Om om vore vore jag sådär supersnabb 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 20:31Nej,nej lady säg inte så där.!..det krossar mitt hjärta??!! Säg att du bara tagit ut tiderna lite i förhand...ja det låter myche bättre. (stryk sen det där med marklyft eller vad det var?!) Men tack ändå för tydligen finns det ett visst marathonlopp i dit
Nej,nej lady säg inte så där.!..det krossar mitt hjärta??!! Säg att du bara tagit ut tiderna lite i förhand...ja det låter myche bättre. (stryk sen det där med marklyft eller vad det var?!) Men tack ändå för tydligen finns det ett visst marathonlopp i dit
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 20:44Jag är jättesugen, jag behöver bara lösa lite logistik och kattvakt och andra praktiska detaljer men sen kommer jag och gör tillvaron osäker för er, och blir det inte i år så blir det nästa, helt säkert 🙂
Och tills dess finns det säkert en fin ruta för
Jag är jättesugen, jag behöver bara lösa lite logistik och kattvakt och andra praktiska detaljer men sen kommer jag och gör tillvaron osäker för er, och blir det inte i år så blir det nästa, helt säkert 🙂
Och tills dess finns det säkert en fin ruta för
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 20:49Jag tycker också en valbar ruta i stil med gästboken skulle vara en utmärkt lösning. Det får dock inte plats så värst många kolumner, varje personbästa bör ju rymmas på en rad.
Själv skulle jag föredra Sträcka, Tid, Km-snitt och År i första hand. Finns
Jag tycker också en valbar ruta i stil med gästboken skulle vara en utmärkt lösning. Det får dock inte plats så värst många kolumner, varje personbästa bör ju rymmas på en rad.
Själv skulle jag föredra Sträcka, Tid, Km-snitt och År i första hand. Finns
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 20:55Bra poänger där, tycker jag.
För den som är intresserad av stryketräning e dyl måste det ju också gå att notera personbästa så frågan är om det kanske vore mer praktiskt med en textruta (liknande den här i forumet) man fyller i själv i så fall?
Bra poänger där, tycker jag.
För den som är intresserad av stryketräning e dyl måste det ju också gå att notera personbästa så frågan är om det kanske vore mer praktiskt med en textruta (liknande den här i forumet) man fyller i själv i så fall?
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 21:06Sure. En rubrik "Personbästa" (eller nåt) och sen en simpel tabell där var och en själv väljer antal rader och kolumner, samt skriver vanlig text i cellerna utan att de ska vara i något förutbestämt format. Det funkar också. Är egentligen bara om Funbeat
Sure. En rubrik "Personbästa" (eller nåt) och sen en simpel tabell där var och en själv väljer antal rader och kolumner, samt skriver vanlig text i cellerna utan att de ska vara i något förutbestämt format. Det funkar också. Är egentligen bara om Funbeat
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 21:19Man kanske kunde få välja i så fall? Antingen eller s a s, så får den som vill jämföra göra det och den som bara vill ha "minnesanteckningar" kan få det?
Man kanske kunde få välja i så fall? Antingen eller s a s, så får den som vill jämföra göra det och den som bara vill ha "minnesanteckningar" kan få det?