Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 21:53Kan jag få en knapp som gör Personbästa för alla personligt och osynligt för alla andra?
Kan jag få en knapp som gör Personbästa för alla personligt och osynligt för alla andra?
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 22:04Eller en checkbok i din profil?
Eller en checkbok i din profil?
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 23:02Ja en på och av-funktion vore mycket uppskattat! Särskilt när man följer frågor och svar i trådar. Då kunde manipulering av PB på valfri även vara en rolig funktion som jag vill ha!
Ja en på och av-funktion vore mycket uppskattat! Särskilt när man följer frågor och svar i trådar. Då kunde manipulering av PB på valfri även vara en rolig funktion som jag vill ha!
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 23:06Tänkte på det där med jämförelser, tänk vad häftigt om man fyller i ett träningspass och sparar, och sen får en lite glad ruta "Grattis, idag slog du ditt tidigare rekord på distansen med si och så många minuter och sekunder".
Det vore ju faktiskt riktig
Tänkte på det där med jämförelser, tänk vad häftigt om man fyller i ett träningspass och sparar, och sen får en lite glad ruta "Grattis, idag slog du ditt tidigare rekord på distansen med si och så många minuter och sekunder".
Det vore ju faktiskt riktig
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 23:06Och jag vill ha en funktion för att försämra personbästa. Möjlighet att förbättra den finns ju redan, men det blir jobbigare och jobbigare för varje gång. Kunde man försämra den bleve det ju lite lättare nästa gång att förbättra den igen.
/Masken Lat 😉
Och jag vill ha en funktion för att försämra personbästa. Möjlighet att förbättra den finns ju redan, men det blir jobbigare och jobbigare för varje gång. Kunde man försämra den bleve det ju lite lättare nästa gång att förbättra den igen.
/Masken Lat 😉
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 23:34En dynamisk PB beroende på hur mycket man reggar?
En dynamisk PB beroende på hur mycket man reggar?
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 08:58Nja, ett personbästa är väl alltid ett personbästa. Men man skulle ju kunna bokföra årsbästan också.
Nja, ett personbästa är väl alltid ett personbästa. Men man skulle ju kunna bokföra årsbästan också.
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 21:15Jag har inte kollat än, men jag antar att man kan få fram en graf eller liknande på exempelvis vikten som man registrerar under dagsnotering, det kan man ju vilja se hur det utvecklar sig. Eftersom man kan notera vikt och vad det nu var mer kanske man lik
Jag har inte kollat än, men jag antar att man kan få fram en graf eller liknande på exempelvis vikten som man registrerar under dagsnotering, det kan man ju vilja se hur det utvecklar sig. Eftersom man kan notera vikt och vad det nu var mer kanske man lik
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 23:18Har en idé att skriva mitt personbästa på mina träningsrundors informationsfält. Ok, andra kan läsa det, men det kan jag leva med. Ett PB för varje runda!
Har en idé att skriva mitt personbästa på mina träningsrundors informationsfält. Ok, andra kan läsa det, men det kan jag leva med. Ett PB för varje runda!
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 14:39Jag har oxå en önskan om att kunna ha en Personligt bästa resultat fält nånstans som skall vara valfritt att visa om den är publik eller ej. Vore toppen!
Jag har oxå en önskan om att kunna ha en Personligt bästa resultat fält nånstans som skall vara valfritt att visa om den är publik eller ej. Vore toppen!