Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPingelsingel
You need to log in to create posts and topics.

jag har en fundering ... OM vi kan slita oss från all träning så kunde man kanske skrapa ihop alla FB-singlar och gå på en After Work eller nått... kanske passa på att grilla innan sommarn är slut? Vi har ju åtminstone ETT gemensamt intresse, resten lär j

Cykeldate har jag provat.
Packade ner hemlagad picknick mat i ryggan och drog till Fornstigen på Drottningholm. Det var uppskattat och mycket lyckat. Fornstigen var lite väl avancerad för henne men vi tog det lungt och stilla.
Det blev inte mycket mer se

"OM vi kan slita oss från all träning så kunde man kanske skrapa ihop alla FB-singlar och gå på en After Work eller nått... "

Jag kan ju sätta mig på ett after work i Lund, men det hade varit roligare om vi tog oss till samma ställe 😉

Jag föreslår göteborg =)

Ja Göteborg blir utmärkt...

Låt dom andra ta sig hit istället Hans. Det är bara att boka plats och tid sen kör vi.

Vi bestämmer ett datum och ett klockslag och så kör vi samtidigt i alla städer!
Vi kan säkert bestämma plats också. Stortorget. McDonalds vid järnvägsstationen. Eller något sådant där som finns i alla städer.

"Låt dom andra ta sig hit istället Hans. Det är bara att boka plats och tid sen kör vi."

Men det känns inte som det finns så många Funbeatare i den här regionen? I alla fall inte i den här tråden.. ge er till känna i så fall! 😀

Ja eller så kan jag och Magnus dejta och du Hans får ta Jonas...

Haha, hmm *kollar vad det kostar att åka till Göteborg nuförtiden*