Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPingelsingel
You need to log in to create posts and topics.

Om jag letade partner skulle jag inte leta här, utbudet är ju jättelitet här och de flesta har ju inte någon bild på sig själva där man ser hur de ser ut och de presenterar sig inte vidare utförligt heller, så man vet inte om man har något gemensamt förut

Jag har lite svårt att få ihop den matematiken - var det en kvinna på 29 män?? (Apropå 30, men inte 60 pers?)

Nej, Carina - riktigt så illa var det inte! Men några har varit i hop med flera.

Edit: Oj då, Lena hann svara medans jag skrev på mitt inlägg. Självklart är det så.

Illa å illa - det lät väl som en trevlig hallucination: det står 29 karlar på kö utanför lägenheten *hahaa*. Ehh, det var ett skämt...

Ja, föralldel, jag har nog hellre 29 väntande pulshunkar än NOLL!

Pulshunkar går inte av för hackor!

Det verkar som att man har fördel som trängingsintresserad tjej. När jag höll på och nätdejtade förut så var det ganska många träningsintresserade killar som skrev till mig. Det finns fler killar som är träningsintresse

@lars.. vadförslag?!? ISLAND? not fair!

jovars, kring Gbg och Bohuskusten finns nog en hel del att klättra på! är dock rätt så ringrostig - men, som den gentleman du är, fixar du upp topprep? 😀

Topprep är lite B, men jag skulle nog också vilja ha det nu. Jag har inte klättrat klippa på 15 år...

Jag har då aldrig klättrat men vill. Topprep vette sjutton va det är men det låter lite tryggt på nåt vis :D.