Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPingelsingel
You need to log in to create posts and topics.

@stefan: funbeat skulle lätt kunna vara ett bra dejtinghak.. men är tveksam till om jag skulle ge mig på att försöka prata upp nån som presenterar sig med husdjurs- alternativt träningsutrustningsbild?

Eller är det jag som är gammaldags?

"--du där med

Håller med Stefan S, funbeat borde vara den optimala datingsiten. Dessutom verkar funbeat vara riktigt trevlig. Jag var medlem på puls tidigare, gick över till jogg.se men där var det inte mycket aktivitet. Nu testar jag funbeat (H)

Ny i diskussionen.
Roligt att se att man inte är ensam i "singel-träsket". I början fri som en fågel.... nu är det faktisk lite tröttsamt. Söker lite mental backup.

"Du måste titta framåt... bla bla bla".
Dejtingsajt... njaa, vet inte. FB verkar ju ha a

Jag provade en dejtingsajt i...en hel vecka. Det kändes som ett ofantligt slöseri med tid. Först sitta och maila fram och tillbaka om en massa triviala saker som jobb och fritid och allehanda klichéartade egenskaper. Sen skulle man träffas "över en fika".

JAGVILLGÅPÅKLÄTTERDEJT! Är du snygg eller? 😉

Upplagt för "Jag vill bara ha dig för din klättrings skull..." 🙂

Ja, jag är skitsnygg!! Särskilt på långt håll:-)

Ja fan, kör på. Häng med och klättra!

Vill ha mig för min klättring? - Låter ju bättre än det mesta....:_)

är också fasligt avståndsgrann så det blir en fin matchning. 🙂 men varför bor du så långt bort då?

Hade nån bjudit mig på klätterdejt hade jag nappat direkt!

Men nä, fika verkar va det säkraste kortet som alla kör med. Tror man tänker att man kan göra pinan kort med en fika men det är ju helt fel tänkt - om man inte matchar är det ju sjukt mycket bät

Vem sa att FB inte var en dejtingsajt? Haha, alla som nappar på klätterdejt kan väl ställa sig på kö:-)

Jag bor väl inte långt bort. Jag bor ju jättenära...