Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPingelsingel
You need to log in to create posts and topics.

Ska jag ha en akvariefisk bredvid mig i sängen? Har jag hamnat på fel forum:-)
Jag har i och för sig en trevlig krukväxt som jag pysslar om, men jag har inga planer på att ha den i sängen...

Mountainbike har jag varit på gång med hur länge som helst, men

ska du skaffa något så är det väl en kvinnlig hare, till löpspåret. tycker jag! (t+)

Jag vill kraaamas!! Gosa. Mysa. Sova sked. Trassla till lakanen med div övningar. På badstranden: till vänster håller gaygrabbarna varann i hand och glänser ikapp med sololjan över sixpacken o e bara såå förälskade. Till höger ligger 60 plussarna hopsling

Å blir flygplatsen bara föör mycket så kan man säkert kurera sig genom att fara raka vägen till kassakön på vilken Ikea som helst... (#)

Så sant så... Carina.

Ikea-upplevelsen fick jag så sent som igår (#).

Ja, ikea-kön får man alldeles för mycket av.
Tänk den som finge få lite mer sked, mys och lakanstrasssel mm 🙂

ja det vore ju inte fel med lite myss och lakanstrassel(H:) men något sådant blir det inget med än vad det värkar;(

Jo för sjutton - så klart det blir av!

Jag va ju på ikea och köpte just ett lakan för denna skull! Ett dubbelsängslakan för att va på den säkra sidan.

Någon som vet någon dejtingsida som är bra och SERIÖS! Har haft flera dejter på gång på sistone där killarna föreslagit en dejttid, men sen bara skjutit upp och skjutit upp och det har inte blivit någon dejt. Senaste var idag...:-(

Helena, det finns ju rätt många sidor att välja på. Har själv provat (med varierande resultat) både match.com och mötesplatsen.se. Sen finns Spray, emeetic etc.