Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPingelsingel
You need to log in to create posts and topics.

Marie X!
Telemark är jättekul. Jag testade det första gången för två år sedan och fastnade fullständigt. Nu är jag ingen instruktör men personligen tycker jag telemarkåkning handlar om låg tyngdpunkt. Ju lägre tyngdpunkt desto bättre balans. Sen får man

Nja Jag har tröttnat på mina telisar så numera blir det bara lös häl uppför och fast nerför:-)

Hej Anna
Välkommen i gänget
Men räkna med lite längre tid än 1 vecka för att få ordning på allt
efter en separation. Bara det praktiska tar ju längre tid att fixa...

Fast det finns en tråd här med kontaktannonser 🙂
du får kolla läget där.
Lycka till!!

>Lite fel årstid nu men om några månader blir det bättre
Fel, fel, fel,,,
högsäsong på södra halvklotet - Chile/Argentina och New Zealand/Australien.
Dags att plugga lite spanska tror jag...

Välkommen Anna.

Majsan X;
när man minst anar det och i de lugnaste vattnen och allt sånt... så pass på, vi bor ju nära varandra vem vet, vi kanske stöter på varandra i kön på Hemköp eller nått 😉

... men å andra sidan är det väl lika bra att erkänna med det samma då, ja

Låter perfekt det där, ska träna och få igång flåset igen sedan så tror jag att jag denna vinter kanske ska ta tag i saken och testa lite telisar för det ser så cooooolt ut.
Zäääta......är också himla duktig på att ramla snyggt, klarar även av detta stil

Funbeat-träff på nån skidort låter som en lysande idé Marie, klart vi skall göra det.

Men Marie, du bor i närheten av mig står det ... och ... det ligger en Hemköp vid Mariatorget ungefär... men nu vet jag att du inte brukar handla där så jag får råka stöta på dig nån annanstans helt enkelt 😉

Funbeatskidåkningssemester öåter som en förtr

Hahaha, graciöst XD

Själv skulle jag aldrig i livet försöka ställa mig i ett par skidor, jag skulle dö efter cirka tio sekunder. Jag skyller det på mitt danska påbrå!!

en vecka eller tre, vad är väl det? klart det kan kännas frustrerande och länge att vara "ensam" i månader-år.. men för att vara fair både mot sig själv och mot mr/msRight är det ju bra att vara riktigt klar med föregående förhållande. Det kan ju ta lite