Quote from Guest on 9 November 2008, 15:27🙂 🙂 🙂
Det här är inte klokt. Plötsligt springer jag fortare. Söndag för två veckor sedan sprang jag backiga SM-spåret på 81 minuter och var jätteglad över den förbättringen. Idag sprang jag på 76 minuter! Det är inte klokt.
Orsaker (gissar lite h
🙂 🙂 🙂
Det här är inte klokt. Plötsligt springer jag fortare. Söndag för två veckor sedan sprang jag backiga SM-spåret på 81 minuter och var jätteglad över den förbättringen. Idag sprang jag på 76 minuter! Det är inte klokt.
Orsaker (gissar lite h
Quote from mårten jansson on 9 November 2008, 15:37Grattis! Bra jobbat!
Grattis! Bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 15:39Tack! Nu ska jag ta en segerdusch. (L)
Tack! Nu ska jag ta en segerdusch. (L)
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 15:44Vilken lycka! Grattis, ja (V)
Vilken lycka! Grattis, ja (V)
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 15:58Oj va skoj! Du får gå på det där 2-h progammet ändå ;).
KUL! 🙂
Oj va skoj! Du får gå på det där 2-h progammet ändå ;).
KUL! 🙂
Quote from Jan Lundquist on 9 November 2008, 15:59Grattis Ingmari (hv)
Grattis Ingmari (hv)
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 16:00Härligt! Förstår att du är hur lycklig som helst - det har du all anledning att vara!!!! (t+)
Härligt! Förstår att du är hur lycklig som helst - det har du all anledning att vara!!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 16:07Härligt, grattis:D!
Härligt, grattis:D!
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 16:10Plötsligt hände det för mig med igår.Sprang min snabbaste halvmara på över fyra år 😀 😀
Plötsligt hände det för mig med igår.Sprang min snabbaste halvmara på över fyra år 😀 😀
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 16:11Oj vad kul, grattis! (t+)
Oj vad kul, grattis! (t+)