Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 16:24Tack alla och grattis till Peter också! Det är så kul när det äntligen händer något.
Hehe, kanske ska tittade på det där 2-timmarsprogrammet igen...(H)
Tack alla och grattis till Peter också! Det är så kul när det äntligen händer något.
Hehe, kanske ska tittade på det där 2-timmarsprogrammet igen...(H)
Quote from Marcus Moore on 9 November 2008, 16:29Ing-Mari, tack för att du delar med dig. Det ger en annan lite hopp.
Ing-Mari, tack för att du delar med dig. Det ger en annan lite hopp.
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 17:53Grattis, känns det som du svävar på små moln?
Grattis, känns det som du svävar på små moln?
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 18:01Grattis Ingmari och grattis Peter (t+)
... det finns alltså hopp för oss andra också 😉
Grattis Ingmari och grattis Peter (t+)
... det finns alltså hopp för oss andra också 😉
Quote from Olof Robertson on 9 November 2008, 18:40Yeaaaaah! F*n va grymt Ingmari!! 🙂 Grattis! Du ger mig hopp, ska komma igång med löpningen nu, vill också se resultat! Way to go girl!
Grattis Peter!
Yeaaaaah! F*n va grymt Ingmari!! 🙂 Grattis! Du ger mig hopp, ska komma igång med löpningen nu, vill också se resultat! Way to go girl!
Grattis Peter!
Quote from Catharina Brattlin on 9 November 2008, 18:44Ingmarie, det finns inget som kan stoppa Dig nu! (t+)
Peter blir svårare att stoppa, så fort som han springer. Grattis! 🙂
Ingmarie, det finns inget som kan stoppa Dig nu! (t+)
Peter blir svårare att stoppa, så fort som han springer. Grattis! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 18:54Ja, stort grattis till både Ingmari och Peter.
Sen undrar man om den här tråden är till gagn eller fördärv för stackars Louise i den här tråden 🙂
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=325103
Ja, stort grattis till både Ingmari och Peter.
Sen undrar man om den här tråden är till gagn eller fördärv för stackars Louise i den här tråden 🙂
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=325103
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 19:11Jaaa! Jag ger hopp till alla långsamma som aldrig sett resultat. (Och till alla andra.) Kan jag så kan alla.
Jag är så glad idag. 🙂
Jaaa! Jag ger hopp till alla långsamma som aldrig sett resultat. (Och till alla andra.) Kan jag så kan alla.
Jag är så glad idag. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 19:14Vad skönt att det äntligen lossnade!
Vad skönt att det äntligen lossnade!
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 19:27Ingmari "ketchupflaskan" Bergquist! 😉
Först kommer ingenting, sedan kommer ingenting och sedan kommer allting på en gång! 😀
Ingmari "ketchupflaskan" Bergquist! 😉
Först kommer ingenting, sedan kommer ingenting och sedan kommer allting på en gång! 😀