Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 19:05Knäckebröd runt i Filipstad?
Knäckebröd runt i Filipstad?
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 19:07Känner inte til knäckebrödsloppet 😀 Men det borde vara minst lika jobbigt/långt så det är samma prestation.
Känner inte til knäckebrödsloppet 😀 Men det borde vara minst lika jobbigt/långt så det är samma prestation.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 22:34Lite off topic kanske, men personligen tycker jag tjusningen med klassikern försvinner om man har en massa alternativa lopp. Gör man klassikern med Engelbrektsloppet tex anser jag att man inte gjort någon riktig klassiker. Förstår inte varför det loppet f
Lite off topic kanske, men personligen tycker jag tjusningen med klassikern försvinner om man har en massa alternativa lopp. Gör man klassikern med Engelbrektsloppet tex anser jag att man inte gjort någon riktig klassiker. Förstår inte varför det loppet f
Quote from ellen olsson on 14 March 2009, 22:36Varför tycker du att sjukdom ska vara en sådan viktig faktor?
En Svensk Klassiker är ett påfund från arrangörerna för Vansbrosimningen och instiftades för att Vansbrosimningen skulle överleva.
Varför tycker du att sjukdom ska vara en sådan viktig faktor?
En Svensk Klassiker är ett påfund från arrangörerna för Vansbrosimningen och instiftades för att Vansbrosimningen skulle överleva.
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 00:20Det är lite som med ett VM. Om du siktar på att ta VM-guld på femmilen så gäller det att hålla sig frisk. Blir man magsjuk och missar loppet (som Anders Södergren) så får man inget VM-guld. Att skapa en massa livlinor förstör prestationen. Det ska bara fi
Det är lite som med ett VM. Om du siktar på att ta VM-guld på femmilen så gäller det att hålla sig frisk. Blir man magsjuk och missar loppet (som Anders Södergren) så får man inget VM-guld. Att skapa en massa livlinor förstör prestationen. Det ska bara fi
Quote from ellen olsson on 15 March 2009, 00:29Själv har jag kört alla fem tävlingarna bägge gångerna. Allt annat är mesigt! 😉
Själv har jag kört alla fem tävlingarna bägge gångerna. Allt annat är mesigt! 😉
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 00:32Fem? Du måste köra öppet spår både på söndag och måndag också. Annars är du en sopa! 😉
Fem? Du måste köra öppet spår både på söndag och måndag också. Annars är du en sopa! 😉
Quote from ellen olsson on 15 March 2009, 00:56Det är fel arrangör för att jag ska kunna tänka mig att göra det.
Det är fel arrangör för att jag ska kunna tänka mig att göra det.
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 09:33"riktiga klassiker" hit och "riktiga klassiker" dit! Ni är för insnöade, gubbar! Nej, jag håller med Niklas O - öka valfriheten!
Är själv en av dem som kommer cykla Vätterns extrarunda och är enbart glad över att slippa trängas med 18 0000 andra på väge
"riktiga klassiker" hit och "riktiga klassiker" dit! Ni är för insnöade, gubbar! Nej, jag håller med Niklas O - öka valfriheten!
Är själv en av dem som kommer cykla Vätterns extrarunda och är enbart glad över att slippa trängas med 18 0000 andra på väge
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 09:47Sofia: (t+)
Sofia: (t+)