Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 15:07Men återigen, lösningen på problemet med saknade startbevis är ju inte att hänvisa alla till att anmäla sig tidigare. Om alla gjort det hade det bara blivit fullt tidigare, inte hade det blivit fler platser.
Lösningen ligger ju i att se till att de som h
Men återigen, lösningen på problemet med saknade startbevis är ju inte att hänvisa alla till att anmäla sig tidigare. Om alla gjort det hade det bara blivit fullt tidigare, inte hade det blivit fler platser.
Lösningen ligger ju i att se till att de som h
Quote from j sollerman on 11 March 2009, 15:08Maila Kansliet istället då!
Maila Kansliet istället då!
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 15:14Har redan skrivit till min kontakt på kansliet, har dock inte fått svar. Misstänker att kansliet fått ta emot en massa e-post och då kommit på denna klassikerlösning. Bättre hade varit om de öppnat för namnbyte mycket längre, via Mina sidor på deras hemsi
Har redan skrivit till min kontakt på kansliet, har dock inte fått svar. Misstänker att kansliet fått ta emot en massa e-post och då kommit på denna klassikerlösning. Bättre hade varit om de öppnat för namnbyte mycket längre, via Mina sidor på deras hemsi
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 15:16Vem har bedrivit lurendrejeri?
Vem har bedrivit lurendrejeri?
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 15:25Enligt VR har det förekommit att folk sålt startbevis (sannolikt dyrt också) som de inte hade, eller åtminstone aldrig levererade. Deras nya regler ang namnbyte tillkom för att stoppa detta.
Enligt VR har det förekommit att folk sålt startbevis (sannolikt dyrt också) som de inte hade, eller åtminstone aldrig levererade. Deras nya regler ang namnbyte tillkom för att stoppa detta.
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 15:28Det är väl en polissak? Där är ännu en uppgift för Björn Stenberg.
Det är väl en polissak? Där är ännu en uppgift för Björn Stenberg.
Quote from ellen olsson on 11 March 2009, 18:52> Skulle du köra lapyreneenne tro??
Inte i år men jag kommer att köra det fler gånger. Jag körde första året efter sammanslagningen, dvs. 2007 och de vi hyrde lägenhet av skickade t.o.m. ett julkort!
> Skulle du köra lapyreneenne tro??
Inte i år men jag kommer att köra det fler gånger. Jag körde första året efter sammanslagningen, dvs. 2007 och de vi hyrde lägenhet av skickade t.o.m. ett julkort!
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 21:44VR kansli kan tydligen hålla koll på vem som ska starta med vilket startbevis. Vore det inte även lägligt att man kunde ta hjälp av den suveräna IT-teknologin och istället för att bara erbjuda en "tidig" eller en "sen" start faktiskt lägger upp det maxima
VR kansli kan tydligen hålla koll på vem som ska starta med vilket startbevis. Vore det inte även lägligt att man kunde ta hjälp av den suveräna IT-teknologin och istället för att bara erbjuda en "tidig" eller en "sen" start faktiskt lägger upp det maxima
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 21:50Det är för enkelt och tar bort det mystiska o oåtkomliga.
Det är för enkelt och tar bort det mystiska o oåtkomliga.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 19:04Vore det inte bra om "en svensk klassiker" kunde omfatta fler lopp? Ta skidor som exempel där kan man redan idag välja mellan 4 lopp Engelbrektsloppet, Öppet spår sönd och månd samt vasaloppet.
Löpningen skulle t.ex kunna bestå av Stockholm marathon elle
Vore det inte bra om "en svensk klassiker" kunde omfatta fler lopp? Ta skidor som exempel där kan man redan idag välja mellan 4 lopp Engelbrektsloppet, Öppet spår sönd och månd samt vasaloppet.
Löpningen skulle t.ex kunna bestå av Stockholm marathon elle