Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelPlats till Vätternrundan.
You need to log in to create posts and topics.

Men återigen, lösningen på problemet med saknade startbevis är ju inte att hänvisa alla till att anmäla sig tidigare. Om alla gjort det hade det bara blivit fullt tidigare, inte hade det blivit fler platser.

Lösningen ligger ju i att se till att de som h

Maila Kansliet istället då!

Har redan skrivit till min kontakt på kansliet, har dock inte fått svar. Misstänker att kansliet fått ta emot en massa e-post och då kommit på denna klassikerlösning. Bättre hade varit om de öppnat för namnbyte mycket längre, via Mina sidor på deras hemsi

Vem har bedrivit lurendrejeri?

Enligt VR har det förekommit att folk sålt startbevis (sannolikt dyrt också) som de inte hade, eller åtminstone aldrig levererade. Deras nya regler ang namnbyte tillkom för att stoppa detta.

Det är väl en polissak? Där är ännu en uppgift för Björn Stenberg.

> Skulle du köra lapyreneenne tro??

Inte i år men jag kommer att köra det fler gånger. Jag körde första året efter sammanslagningen, dvs. 2007 och de vi hyrde lägenhet av skickade t.o.m. ett julkort!

VR kansli kan tydligen hålla koll på vem som ska starta med vilket startbevis. Vore det inte även lägligt att man kunde ta hjälp av den suveräna IT-teknologin och istället för att bara erbjuda en "tidig" eller en "sen" start faktiskt lägger upp det maxima

Det är för enkelt och tar bort det mystiska o oåtkomliga.

Vore det inte bra om "en svensk klassiker" kunde omfatta fler lopp? Ta skidor som exempel där kan man redan idag välja mellan 4 lopp Engelbrektsloppet, Öppet spår sönd och månd samt vasaloppet.
Löpningen skulle t.ex kunna bestå av Stockholm marathon elle