Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 16:51nån som känner till i fall Björns variant används i nåt stort motionslopp?
nån som känner till i fall Björns variant används i nåt stort motionslopp?
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 21:11jag tänker heta Börje eller nåt annat gôbbigt. screw the Klassikerdiplom, det är ju bara en pappersbit.
jag tänker heta Börje eller nåt annat gôbbigt. screw the Klassikerdiplom, det är ju bara en pappersbit.
Quote from j sollerman on 10 March 2009, 21:13Klassikerdiplomet är beviset att man gjort klassikern, allt annat kan kvitta..
Klassikerdiplomet är beviset att man gjort klassikern, allt annat kan kvitta..
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 21:16Är det ditt första Diplom, Kalle?
Är det ditt första Diplom, Kalle?
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 21:16VR kansli har knarkat oavsett vilka dekret de går ut med detta år!
VR kansli har knarkat oavsett vilka dekret de går ut med detta år!
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 21:17Leif : Stockholm Maraton administrerar deras restplatser till en kölista som man fick anmäla sig till efter det att loppet blev fullt. Jag fick en plats förra veckan så det verka funka.
Leif : Stockholm Maraton administrerar deras restplatser till en kölista som man fick anmäla sig till efter det att loppet blev fullt. Jag fick en plats förra veckan så det verka funka.
Quote from Elias Engqvist on 10 March 2009, 21:17Jaghar gjort klassikern 2 gånger men jag har inte tagit ut nåt diplom - jag vet ju ändå att jag gjort det - och tiderna finns på nätet om nån vill titta
Jaghar gjort klassikern 2 gånger men jag har inte tagit ut nåt diplom - jag vet ju ändå att jag gjort det - och tiderna finns på nätet om nån vill titta
Quote from j sollerman on 10 March 2009, 21:25Första för mig. Slarv Christer 😉 Men man kan iaf söka på DIG
Första för mig. Slarv Christer 😉 Men man kan iaf söka på DIG
Quote from Sandra Näslund on 10 March 2009, 21:59Jag vet inte vad jag ska tycka om VR-kansliets nya ide:
En VR den 30/5 för 1500:- för klassikeraspiranter ?Lyckönska de hugande blivande ny "svenska klassikerna" eller beklaga VR som vattnar ur sitt varumärke lite till ?
Och får in 300000 till på köpe
Jag vet inte vad jag ska tycka om VR-kansliets nya ide:
En VR den 30/5 för 1500:- för klassikeraspiranter ?
Lyckönska de hugande blivande ny "svenska klassikerna" eller beklaga VR som vattnar ur sitt varumärke lite till ?
Och får in 300000 till på köpe
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 09:17Vätternrundans "lösning" på problemet är uselt! Det löser ju dessutom inte problemet för de som inte gör klassikern. Namnändring in i det sista eller kölista är de enda två alternativen som nämnts och som jag hade godkänt. Istället kommer man på ett nytt
Vätternrundans "lösning" på problemet är uselt! Det löser ju dessutom inte problemet för de som inte gör klassikern. Namnändring in i det sista eller kölista är de enda två alternativen som nämnts och som jag hade godkänt. Istället kommer man på ett nytt