Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 10:00Så det finns en titel VVR? Varje dag lär jag mig något.
Så det finns en titel VVR? Varje dag lär jag mig något.
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 10:22Stora möjligheter till namnbyte = Bra service
Mindre/små möjligheter till namnbyte = Sämre/dålig service
Stora möjligheter till namnbyte = Bra service
Mindre/små möjligheter till namnbyte = Sämre/dålig service
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 15:52Kul att folk är har åsikter, synd att ingen vill sälja sin plats till inköpspris till mig. Om man har bestämt sig att göra klassikern men kommit på att man vill börja med Vättern är det ju lite surt, däremot kan jag ju alltid dra det som sista anhalt. Har
Kul att folk är har åsikter, synd att ingen vill sälja sin plats till inköpspris till mig. Om man har bestämt sig att göra klassikern men kommit på att man vill börja med Vättern är det ju lite surt, däremot kan jag ju alltid dra det som sista anhalt. Har
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 15:54Till Fredrik,
Räknar du verkligen med resan ner till Pyréneerna när du skriver att det loppet är avsevärt billigare?
Till Fredrik,
Räknar du verkligen med resan ner till Pyréneerna när du skriver att det loppet är avsevärt billigare?
Quote from ellen olsson on 4 March 2009, 19:43Nej, jag räknar inte med resan men om man räknar med allt man får och tar med priset för loppet i beräkningen också så blir det iallafall inte dyrare. Dessutom får du 500 gånger så trevlig cykling.
Nej, jag räknar inte med resan men om man räknar med allt man får och tar med priset för loppet i beräkningen också så blir det iallafall inte dyrare. Dessutom får du 500 gånger så trevlig cykling.
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 07:01om man tycker Vätternrundan är trevligt så finns ju risk att 500 gånger trevligare blir för mycket 🙂
om man tycker Vätternrundan är trevligt så finns ju risk att 500 gånger trevligare blir för mycket 🙂
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 20:58Inga stora (internationella) lopp jag vet erbjuder namnändring överhuvudtaget. NY marathon, NYC Triathlon och diverse andra triathlons och simtävlingar här gör det inte.
Jag tycker INTE man skall få göra namnändringar eftersom det driver på en svart mark
Inga stora (internationella) lopp jag vet erbjuder namnändring överhuvudtaget. NY marathon, NYC Triathlon och diverse andra triathlons och simtävlingar här gör det inte.
Jag tycker INTE man skall få göra namnändringar eftersom det driver på en svart mark
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 03:11Jag ska övertala hela min släkt att åka VR nästa år.
Jag sköter administrationen av ångrandet i mitt kansli. Därefter åker jag på träningsläger till Spanien och jonglerar San Miguel.
Jag ska övertala hela min släkt att åka VR nästa år.
Jag sköter administrationen av ångrandet i mitt kansli. Därefter åker jag på träningsläger till Spanien och jonglerar San Miguel.
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 06:42Ska ni köra i 4:30 gruppen?
Ska ni köra i 4:30 gruppen?
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 06:47Japp, släkten lägger ribban högt!
Japp, släkten lägger ribban högt!