Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelPlats till Vätternrundan.
You need to log in to create posts and topics.

Torbjörn:

Det var absolut inte meningen att vara präktig, men om man håller på med en Svensk klassiker så vet man ju att man ska göra Vätternrundan och då borde man tänka på att anmäla sig i tid.

Men är man "spontan" så får man väl bara hoppas och be an

Nu kör jag inte klassikern, men hade tänkt få med mig sambon runt Vättern. Det vore ju klantigt om det inte gick pga att man inte kan köpa platser sista veckan (som jag trodde...) Jag skojade mest med er. Skulle själv gärna vilja vara ute i tid med alla a

Ja, ni missade ju en viss mara också... 😉

Du o sambon kan cykla på fredagen och komma till Motala på Fredagskvällen då är det mycket folk i rörelse där. Ni har ett par tusen att handla cykelprylar för också.

Nu tänkte jag mig en mysig klunga i perfekt fart där vi kunde gömma oss i mitten... Annars är din idé ganska lockande David!

Vad det gäller Marathon de Medoc, Fredrik, så får det bli 2010. Det tar lite mer tid att träna upp sig för det. Jag dricker bara

"ha is i magen ...i slutet på maj kan du köpa platser till halva priset på blocket! "

Ja då kan du nog få det gratis. För det går inte att göra namnändring då.

Och således behöver du inte den då. För att kör i någon annans namn vad skulle vittsen med

Att få deltaga i VR. Jag vet inte vad "vinnaren" får?
Faktum är att jag körde 1996 i Barkfors namn och det var ingen som hade problem med det.
Inte ens jag hade problem mer än att jag var otränad och det var jävligt tråkig väg de sista tio milen.

Det är aptrist väg under åtminstone 250 av 300km.

>Nej jag jobbar inte på kansliet, tror du dom anställer??

Om de gör det har du nog goda chanser att få jobbet. Dina åsikter verkar vara ett krav.

Tramset om att man får skylla sig själv eller att det finns andra lopp håller dock inte. Ett tänkbart scena

Då vet du förutsättningarna till nästa år Henrik! Bara att vara ute i god tid.