Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 17:08Då är det vettigt att anmäla sig i tid. Lite planering är inte helt fel.
Då är det vettigt att anmäla sig i tid. Lite planering är inte helt fel.
Quote from Camilla Höög on 3 March 2009, 17:11Det går att göra klassikern även året efter och då lär man vara ute i god tid.
VRs regler suger, men det finns mycket som man får acceptera under protest här i livet.
Det går att göra klassikern även året efter och då lär man vara ute i god tid.
VRs regler suger, men det finns mycket som man får acceptera under protest här i livet.
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 17:14Jag håller på med klassikern och jag var VÄLDIGT noga med att anmäla mig så fort det bara gick för att slippa problemet med att det skulle bli fullt.
Så jag håller med David. Anmäl dig i tid eller skyll dig själv.
Jag håller på med klassikern och jag var VÄLDIGT noga med att anmäla mig så fort det bara gick för att slippa problemet med att det skulle bli fullt.
Så jag håller med David. Anmäl dig i tid eller skyll dig själv.
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 17:34det är väl inte nån ko på isen än i alla fall 🙂
citat///Överlåtelse av startplats tom 19:e april!
Många som inte hunnit anmäla sig i tid till Vätternrundan söker nu efter en plats i andra hand. Köpare och säljare hittar varandra exmpelvis på vårt For
det är väl inte nån ko på isen än i alla fall 🙂
citat///Överlåtelse av startplats tom 19:e april!
Många som inte hunnit anmäla sig i tid till Vätternrundan söker nu efter en plats i andra hand. Köpare och säljare hittar varandra exmpelvis på vårt For
Quote from Sandra Näslund on 3 March 2009, 18:12Det finns en officiell startlista.
Det finns en officiell startlista.
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 20:02Det tråkiga med att stänga den 19:e april är att det troligen fortfarande är ockerpriser som gäller då. 🙁
Vilket hänger ihop med att det kanske inte finns platser då åt alla som vill ha.
Det tråkiga med att stänga den 19:e april är att det troligen fortfarande är ockerpriser som gäller då. 🙁
Vilket hänger ihop med att det kanske inte finns platser då åt alla som vill ha.
Quote from j sollerman on 3 March 2009, 21:04Nej jag jobbar inte på kansliet, tror du dom anställer??
Och håller man på med en svensk klassiker är de obegripligt om man inte anmäler sig i tid. Och är de fullt finns de andra trevliga motionslopp. Läs de David skriver.
Nej jag jobbar inte på kansliet, tror du dom anställer??
Och håller man på med en svensk klassiker är de obegripligt om man inte anmäler sig i tid. Och är de fullt finns de andra trevliga motionslopp. Läs de David skriver.
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 21:58De som inte hunnit/velat köpa ett startbevis brukar ha två val:
1 Köpa kort efter att VR blivit fullt till överpris.
2 Vänta närmare inpå loppet, och betala mindre än vad säljaren gav.I år verkar priserna högre än någonsin, och val 2 finns sannolikt int
De som inte hunnit/velat köpa ett startbevis brukar ha två val:
1 Köpa kort efter att VR blivit fullt till överpris.
2 Vänta närmare inpå loppet, och betala mindre än vad säljaren gav.
I år verkar priserna högre än någonsin, och val 2 finns sannolikt int
Quote from ellen olsson on 3 March 2009, 22:20Här är ett betydligt trevligare och avsevärt billigare lopp som går samma dag. Cykeltröja ingår.
http://www.lapyreneenne.a3w.fr/
Här är ett betydligt trevligare och avsevärt billigare lopp som går samma dag. Cykeltröja ingår.
http://www.lapyreneenne.a3w.fr/
Quote from Håkan Öhling on 3 March 2009, 22:49Ni är många präktiga människor här på FB;) Är ni såna som alltid gör allt som man ska? Själv brukar jag vara lite mer spontan i mitt idrottande... så tyvärr har jag missat att anmäla mig till VR... Men jag står iaf på en reservlista 🙂 Nu gäller det bara
Ni är många präktiga människor här på FB;) Är ni såna som alltid gör allt som man ska? Själv brukar jag vara lite mer spontan i mitt idrottande... så tyvärr har jag missat att anmäla mig till VR... Men jag står iaf på en reservlista 🙂 Nu gäller det bara